Geen geluid na VISTA update

Ik heb echt even jullie hulp nodig, er is vast wel een hele slimme vogel onder ons die mij kan helpen met het volgende probleem:
Ik heb afgelopen week een nieuwe update geïnstalleerd (automatisch) voor Vista. Super allemaal, maar nu doet mijn geluid op het internet en bij sommige applicaties het dus niet meer :flushed:
Zijn er misschien meer mensen die dit probleem hebben en is er iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

nee maar upje voor jou dan!

Je geluid voor internet en andere applicaties doet het niet? Misschien moet je gewoon drukken op dat luidsprekertje rechts onder in het scherm, en dan op ‘mixer’ klikken. Daar kun je het geluid voor internet e.d. instellen.

Dat doet het ook niet :S

Misschien via Configuratiescherm en dan geluid, daar heb je nog meer opties. En anders weet ik het echt niet.

Googlen? :stuck_out_tongue:

al geprobeerd =s

up

help?
iemand?

Ik kan je niet helpen,
maar wij hebben dit ook gehad twee weken geleden.
toen deed het geluid het niet, dus moest de hele computer weer opnieuw zeg maar,
dus alles moest er af, en toen moesten we weer alles er opnieuw op zetten. d
ik weet niet of je het snapt :stuck_out_tongue: tis wel vet klote…
Je moet gewoon naar zo’n computer winkel bellen!

installeer de driver van je geluidskaart opnieuw. Die staan meestal wel online, gewoon ff googelen met het merk van je computer en geluidskaart.
Als dat niet werkt een systeemherstel doen (bij zoeken ff systeemherstel intypen, ik weet het zo zelf ook niet te vinden).
Hoop dat je hier wat aan hebt, anders zal je hem toch echt naar een computerzaak moeten brengen.

We zijn nu bezig met het systeemherstel :s
Nu maar hopen dat het goed komt…
trouwens, bedankt allemaal!