Geen geluid bij DVD afspelen. =_=

hi mensen,

Ik heb een nieuwe netbook [zo’n kleine laptop] en ik vind 'm geweldig, maar ik had een dvd gedownload, en die kan ik niet bekijken.

Windows media player zat er al op, maar bij het afspelen van de film geeft 'ie geen geluid. Ik heb geprobeerd een ander programma te downloaden, weet niet meer hoe dat heette, maar ook daar was dat probleem…

Ondertussen hoor ik nog wél gewoon MSNgeluidjes enzo.
ik wil wel heel graag dvd’s kunnen kijken, dus ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen.

Alvast heel heel heel erg bedankt. <3

xx,
Marieke.

Waarschijnlijk moet je op internet nog iets downloaden. Vaak moet je een media player downloaden wat die bestanden af kan spelen. Misschien even googlen: dvd speelt niet af in mediaplayer o.i.d.?

Of je hebt hem verkeerd gedownload, of niet alles… of de film zelf deugt niet.
Heb je al geprobeerd hem te verwijderen en opnieuw te downloaden?
En heb je dat ook met andere film?

ahh dat had ik met een vriendin op school ook 3 weken geleden xD
Maar toen hoorde we wel muziek…echt raar!
haha.
Sorrie hier heb je niks aan, maar ik wl ook wel antwoord. (:

upje dus!

als de film gedownload is kan het ook gewoon fout zijn in de film, dus dat wordt opnieuw downloaden…

dankjewel allemaal.
@Xsilentmurder: ik heb gegoogled [erg lang] maar kon niks vinden, daarom vraag ik het ook hier…

@Coconutoil: ik heb geprobeerd 'm te verwijderen en opnieuw te dowloaden, dat helpt niet. en met andere films heb 'k het ook helaas.

@LOVESOME: bedankt voor je up iig :]

Het kan ook zijn dat omdat je een nieuw laptop hebt, je nog niet alle programma’s erop heb…
(Schoot me te binnen en dacht laat ik het even zeggen :wink: )

@ goodluck: maar hij doet het wel op de andere pc, kheb hem met usb op deze pc gezet, maar dan doet ie het niet. dus het ligt denk ik aan het programma.

ik kan ook wel een andere speler downloaden, maar kan niks vinden wat werkt.

Ja, daarom wil ik ook proberen een ander programma te downloaden, maar weet niet welke…

Je moet even kijken voor codecs, meestal als je een goeie codec instaleert heb je het probleem niet meer…

Ik vond dit op een andere forum:

"zoek even via google of en andere zoekmachine op g-spot, dat is een progje wat de film analyseert
en dan aangeeft welke codecs missen en waar je ze kunt downloaden.

Bron: http://forum.fok.nl/topic/813825

Misscihen heb je hier wat aan :wink:

Je kunt VLC player downloaden, die speelt eigenlijk alles goed af. want media player is ook niet alles…
maar ik denk dat je dan iets gewoon niet op je computer hebt staan maar ik zou niet weten wat. ( Ik heb geen idee of dit werkt, maar als je naar www.rtl.nl/gemist gaat en je drukt op een video doet alles het dan wel gewoon?(bij mij was dat ooit eens niet het geval en toen deden andere dingen het ook niet optimaal en toen stond onderaan rtl gemist iets van als het niet werkt druk dan hier en toen gingen ze checken wat ik nog niet had en dat had ik toen gedownload en toen deed alles het…)

dankjewel, ga dat eens goed bekijken! :slightly_smiling_face:
hier heb ik zeker wel wat aan, ga het proberen!

Laat maar horen of het je gelukt is of niet. :slightly_smiling_face:

ja, zal het doen!

Die bedoelde ik dus! Dat had ik eerst ook toen ik mijn nieuwe laptop kreeg. Heb uiteindelijk een of andere codec gedownload en nergens meer last van :grinning:

Codecs, I love them <3
Haha.

JAJAJAJAAA
gelukt :]
dit kan dicht,
dankjewel coconutoil :]
xx

You’re welcome.
Mooi dat hij het nu wel doet. :slightly_smiling_face: