Geen geld, hij wel

Hee ,
ik heb morgen een half jaar met mn vriend
alleen heb ik nu geen geld.
ik heb wel al het idee om mn kamer mooi te maken met allemaal kaarsjes enzo, maar ik wou ook een leuk cadeautje ofzo geven. x] omdat hij ook altijd iets voor mij koopt en dan is het best lullig als ik niets voor hem koop
weten jullie misschien iets leuks wat ik kan maken voor hem ofzo??

[i]Hmm…

Je zou een pot kunnen nemen, en dan allemaal briefjes in doen. Je kunt er dingen in opschrijven als ‘Ik hou van jou’ in allerlei talen. En ook wel leuk om er opdrachtjes in te doen :slightly_smiling_face:

Je kunt de briefjes ook in hartjes knippen :wink:.

En je kamer versieren is een goed idee.[/i]

als het toch uit je hart komt, dan maakt de prijs voor hem echt niet uit, wees creatief! het is jouw vriendje, jij weet wat hij het leukst vindt.

ik denk dat 'ie t super leuk vindt als je je kamer versiert enzo :slightly_smiling_face: en dan geef je hem toch gewoon later een cadeautje?

je kan ook iets gekopers kopenxD
want prijs maakt niks uit
ik weet nooit wat ik voor een jongens moet kopen gheghe

gewoon 1 van die bovenste iedeen en dan hem duidelijk make dat je nu egt blut ben dus zelf niet iets leuks kon hale van geld en dat snapt die wel dan

en wie weet geeft die jou ook niet zo spetterent iets

Plakboek met fotos en herinneringen ofzo
Gedichtenbundel
Iets bakken?

haha ik ook niet dat is echt zo moeilijk! $:
maar dat idee van Hekseketel is wel echt leuk. (:

Ja heel oftopic hoor, maar je weet toch dat je op een bepaalde datum een cadeautje moet hebben, dus dan kan je toch geld apart houden? En een dag van te voren is toch keilaat om nog te gaan bedenken wát te kopen/maken.

ik maak al een tydje een plakboek voor hem, die krygt hy als we 2 jaar samenzijn, als je ideetjes wilt zoek dan in zoekfunctie naar: plakboek voor vriend :wink:

kan je niet iets van je vriendinnen/ouders lenen.
En anders maak je wat voor hem :]

Een foto van jezelf maken, waar jij een bordje in je handen
hebt. Op dat bordje schrijf je dan wat moois.
Ik hou van jou bijv.

geen idee up dan maar

het was gister toch? wat heb je gedaan?

ik had dit weekend 3 maanden met mn vriend en heb een doosje gemaakt met ongeveer 150 briefjes erin. bovenop het doosje stond heel groot ''Ik hou van jou, ‘’ en op die briefjes stonden dingen als : omdat je zulke lekkere tosti’s maakt, omdat je er altijd voor me bent, omdat je me elke avond zo’n lief smsje stuurt, omdat je 2 uur wil reizen om mij te zien enzo…

Dat vroeg ik me ook af.