geen gedicht, geen verhaal.

Ben jy al ooit is zo verliefd geweest, dat je de hele tyd by die ene jongen wilde zyn. Dat er geen minuut voorby gaat, zonder dat je aan hem denkt. Dat hy écht de allerbelangrykste persoon in je hele leven is. Belangryker dan je vrienden of familie. Belangryker dan je zelf bent. Dat je alles voor die persoon zou doen om hem niet te verliezen. Dat je altyd van hem zou blyven houden, wat er ook gebeurd? Dat als hy voor de deur staat om naar huis te gaan, je hem al vreselyk mist, omdat alleen al het idee dat je hem niet meer zo dicht by je hebt, hem al vreselyk laat missen. Dat als hy na 2 dagen weer voor de deur staat je hoofd licht word, je handen klef worden, je hart in zyn hoogste versnelling staat, je blyft knipperen met je ogen, je stem hoger wordt, je lacht om al zyn grappen, ookal zyn ze nog zo flauw. keer op keer bang bent om hem te verliezen. Hem kwyt te raken aan een of andere chick. Een chick die veel beter is dan jy bent, maar hy zegt dat hy dat niet ziet. zo ontzettend verliefd word je maar 1x in je leven. Dat je zoveel van iemand houdt. Dat je zelf dacht dat zoveel niet mogelyk was. Om zo verliefd te zyn. Het is een wonder, een wonder waar je niet meer uitkomt. Ookal begrypt een ander dat niet. Dat de vlinders maar blyven komen, maar weggaan doen ze niet. Niemand die het ziet als je 1x zyn naam in je boek schryft. Totdat al je boeken volstaan met zyn naam, omdat je alleen maar aan hem kan denken. Dat je voor hem echt de allermooiste wilt zyn. Dat het je eens écht niet uitmaakt wat je ouders van hem vinden. Dat je zelfs wegloopt om hem te kunnen zien. Dan leef je in een wonder, in een wonderbaarlyk mooi leven. Dat alle kleine dingen die je samen met hem doet, je al zo gelukkig maken. Dat als hy alleen al zegt dat hy van je houdt, of dat je mooie ogen hebt, of dat hy je mist. Dat je er stil van wordt, van zyn mooie lieve woordjes. Dat je altyd voor hem blyft vechten. Ookal kom je gehandicapt uit de stryd. Zo verliefd zyn is fantastisch. Je leeft in een sprookje. Zelfs Sneeuwwitje, Assepoester en Doornroosje zyn dan jaloers, omdat je zo gelukkig kan zyn met een voor hun dood normale jongen, maar voor jezelf is hy je enige prins. Dat je verdrinkt in zyn prachtige ogen. Dat je al byna flauw valt als je alleen al zyn naam hoort. Dat je eens 1x niet verliefd bent op een illusie, maar echt op jou droomboy. Dat hy je zyn vest leent als je het koud hebt, je vast houdt als je bang bent, je troost als je het moeilyk hebt, je samen moet lachen om die ene vent op de tv. Dat je eeuwen hand in hand zou kunnen zitten zonder iets te zeggen. Dat je samen oud zou kunnen worden, zonder er eens een grap van te maken. Dat je alle mooie momenten van je leven samen met hem wilt delen. Dat byna heel je leven bestaat uit hem. Dat zelfs al het geld van de wereld je niet weg zou kunnen houden by hem. Dat als zelfs Robbert Pattison, Taylor Lautner, Justin Bieber of welke onwys lekkere gast je mee uitvraagt je nee zegt, zonder flauw te vallen, een handtekening te vragen, te zweten, of je af te vragen of je stiekem niet droomt. Dat als zelfs Oprah je vraagt om in haar show te komen je nog nee zegt om zo veel en vaak mogelyk by hem te zyn. Zo’n iemand, waar je zo ongelooflyk veel van houdt. Die kom je maar 1x in je leven tegen. :flushed:

wil je alsjeblieft even zeggen wat je er van vindt?:flushed:

umm ,wat is het, en wat wil je dr mee zeggen?
en ik vind het persoonlijk enorm irritant dat je constant y schrijft ipv ij. Het leest heel vervelend, maar dat is mijn mening…

Ik heb geen zin om het te lezen, het staat allemaal zo dicht op elkaar en je typt yrrytant.

ik krijg zo de neiging om al die y’s te veranderen naar ij’s of ei’s.

http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/spelling/

hahaha

Hahahah.

Maar het ziet er niet echt uitnodigend uit.
Want alles staat zo dicht op elkaar en die y’s zijn echt vervelend!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik las alleen het stuk met robert pattinson,

ik had het ooit geschreven voor mijn vriendje.
al een paar maanden terug.

hm ik ken het gevoel.
Maaar;
het is inderdaaad best irritant geschreven.

ja dat snap ik wel.
het staat heel dicht op elkaar.
en toen ik het schreef, gebruikte ik die ij als een y.
zelf vind ik dat nou ook verschrikkelijk irritant.
maar toen vond ik het wel handig ofzo…

oke. bedankt hoor xd
erg interressant.
ik kan gewoon geen nederlands ofzo :blush: