Geen gedag durven zeggen na zoen met crush

Hoi allemaal,

Ik weet dat hier al talloos veel topics over zijn maar ik zit toch ergens mee. Ik zal het even in het kort proberen uit te leggen.

Vorig jaar zat ik met iemand in de klas, ik noem hem even A. Ik zat met een aantal vakken altijd naast hem terwijl wij elkaar helemaal niet kende. Ik begon toen al een soort crush te krijgen. Hij gaf mij altijd best wel veel aandacht. Ik durfde nooit echt tegen hem te praten puur omdat ik een soort van ‘geintimideerd’ was door hem. Het laatste half jaar van school en in de zomer heb ik het eigelijk los gelaten omdat er toch niks zou gaan gebeuren. De laatste paar maanden kwam ik hem af en toe tegen met uitgaan waar ik toen wel veel te vertellen had aan hem. Uiteindelijk hebben we 2 verschillende keren gezoend wat nu zo’n 2/3 weken geleden is. Wij zitten niet meer bij elkaar in de klas maar ik zie hem elke dag op school.

Nou na de eerste keer dat we hadden gezoend appte hij al. Hij had het toen (ook zelfs vóór we hadden gezoend) over relatie. Ik lachte dit weg omdat het niet realistisch was vond ik.
Hij heeft op app regelmatig gezegd van dat we een keer samen wat moeten gaan doen maar dit komt er dus elke keer niet van terwijl we het allebei wel willen. Ook durf ik hem gewoon nauwelijks meer aan te kijken op school wat ik dus ontzettend vervelend vind worden omdat hij nog maar zo’n 2 maanden op school zal zijn ivm examens.
Het laatste punt is dat wij allebei van een andere afkomst zijn, hij Marrokaans. Hij leeft in twee verschillende werelden lijkt het wel. Hij heeft zijn Nederlandse vrienden op school en mijn broer etc, maar ook Marrokaanse vrienden waar heel erg vaag over gedaan wordt door hem als ik er naar vraag. Opzich is dit geen probleem maar het speelt wel een beetje mee.

Ik vroeg mij dus af of jullie advies hebben want ik word echt gek van mijzelf dat ik niet normaal kan doen. En ik heb het gevoel dat ik een beetje laf handel omdat ik app en met uitgaan kan ik prima normaal doen maar op school klap ik compleet dicht als ik bij hem in de buurt kom.

Sorry voor het lange verhaal en liever niet citeren.

Ga gewoon met hem afspreken, ik zie het probleem eigenlijk niet zo goed.

Als je een paar keer met hem afspreekt dan gaat het vertrouwder voelen en wordt het op school ook makkelijker voor je om op hem af te stappen enzo.

Oh en waarom vond/vind je een relatie niet realistisch?

Nee klopt dat wil ik ook juist ‘bereiken’ met wat vaker afspreken maar het probleem is dat het er elke keer niet van komt terwijl we het al zo vaak als idee hadden. De keren dat we samen waren was het al behoorlijk vertrouwd en gezellig maar alleen op school is het best wel ongemakkelijk.
Ik vond het toen niet echt realistisch omdat ik het mij echt helemaal niet kon voorstellen om iets met hem te krijgen en het was toen meer voor de fun met hem. Dat zie ik nu dus totaal anders en zie ik wel in dat er een kans is, als je snapt wat ik bedoel haha. Ik wil dus zien of het überhaupt wat kan gaan worden maar ik weet dus niet meer hoe ik het moet aanpakken.

Ik wil hem het liefst in het echt aanspreken om wat te gaan doen en niet weer via app of snapchat, maar ik weet dus niet hoe ik dit aan moet pakken.
Sorry als het erg onduidelijk is maar ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen :slightly_smiling_face:

Waarom komt het er niet van? waar ben je bang voor haha? spreek bv op een vrijdagavond ofzo af! Misschien wordt het nog wel iets leuks tussen jullie twee. En wat is het probleem op school? je kan hem bijvoorbeeld voor de verandering gedag zeggen op school of met een smoesje een gesprek beginnen: 'heeellpp, ik had een slecht cijfer voor biologie (ofzo) , kan je me opvrolijken? * puppy eyes * haha

Ben ik de enige moest lachen om de naam A? PLL freak hier haha. Nee, ik bedoel kooomoooop letterlijk dromen van meisjes om dit meetemaken met hun crush

• Verkeerde topic -