Geen Geaardheid?

Heey,

Ik ben een meisje van veertien jaar, en nog nooit verliefd geweest.
Nou weet ik zelf ook dat dat geen ramp is, ik vind sommige jongens knap maar nooit echt gedacht ik ben verliefd.
Een tijdje heb ik gedacht dat ik op vrouwen viel, maar daar ben ik ook vanaf gestapt omdat ik gewoon niks voor vrouwen voel.
Ik weet dat vele nu zullen denken ‘je bent pas veertien daar kom je vanzelf wel achter’. Maar ik heb echt het gevoel dat ik niet op mannen en niet op vrouwen val.
Ik heb ook echt het gevoel dat ik dat nooit ga doen onder andere door dingen die er zijn gebeurd.
Mijn vraag is dus bestaat er zoiets als geen geaardheid?
Op Google kan ik er niks over vinden.

xxx

Je bent pas 14, je zou aseksueel kunnen zijn maar het zou ook gewoon goed kunnen dat je niet zo snel verliefd wordt oid.

Misschien heb je gewoon nog niemand ontmoet die leuk genoeg is om echt gevoelens voor te hebben?

Ik zou je er niet zo veel zorgen over maken. Komt het wel dan wel, komt het niet dan niet. Maar je bent er nog vroeg bij, dus geen zorgen!

Het kan ook zijn dat je nog nooit iemand bent tegengekomen die je aantrekkelijk genoeg vindt om er verliefd op te zijn. Dude, maak je geen zorgen, je bent pas 14.

het maakt denk ik niet uit, toen ik 14 was vond ik ook nooit echt iemand leuk, het komt wel goed :slightly_smiling_face:

Het kan natuurlijk, zoals iemand hierboven ook al quotte: aseksualiteit.
Maar, ondanks dat je weet dat men dit gaat zeggen: je bent pas 14! Zulke dingen hoeven nog lang niet, ik werd bijvoorbeeld zelf ook pas verliefd op m’n 17e. Het komt wel, je komt er vanzelf achter, nu heeft dat nog geen label/benaming nodig. Het komt of het komt niet, je ziet het vanzelf!

Maak je maar niet druk, je hebt er gewoon nog geen interesse in.
Dat komt later wel.

Je zou aseksueel kunnen zijn, maar ga daar maar nog niet van uit. Op een gegeven moment kom je vast wel iemand tegen die je hartstikke leuk vind ineens. :slightly_smiling_face: