Geen fashionblog.

Hallo allemaal,

tegenwoordig heeft zowat iedereen een blog en op de homepagina van girlscene worden er vaak artikelen geplaatst over blogs.
het meest kom ik fashion-blogs tegen.
nou vroeg ik me af, zijn er hier ook meiden die geen fashion-blog hebben?
maar een andere blog?

niet denken dat ik nu iets tegen fashion-blogs heb (vaak mooie foto’s en outfits), maar ik wil gewoon even iets anders zien (: .

nee ik niet :slightly_smiling_face:

Ja, ik wel samen met vriendin. (: Ik heb een beauty (&vanalles) blog… (deze blog)

ik ook niet (omdat bijna iedereen een fashion blog heeft).
ik schrijf meer over dingen die ik meemaak.
en ik plaats soms een paar foto’s (:

http://lisanne95.blogspot.com

Ik heb er ook geen!

ik heb er ook geen
heb er geen geduld voor om het te gaan maken
ben ook niet echt heel handig:’)

hehe jouw ken ik al (:
ik volg je blog :grinning:

ik niet

Ik heb geen fashion blog ik heb een blog met van alles en nog wat erop vooral veel make-up enzo maar soms ook diys enzo.

Ik heb er ook geen. Als ik er een zou hebben zou het voornamelijk over muziek, fotografie en hersenspinsels gaan.

Heb er geen een.
Anders zou ik het over dingen doen waar ik over nadenk, die ik meemaak, die ik wil gaan doen, reactie’s/meningen op dingen (uit de media bijvoorbeeld), muziek, etc.

Ik heb ook een blog, die niet over fashion gaat. Meer over mijn leven, inspiratie, mening over dingen etc.

btw www.hetiskleinenhetblogt.blogspot.com is echt een leuke niet-fashion -blog haa xD

hmm mijn blog gaat ook wel over mode maar niet alleen maar.
gewoon over alles wat ik leuk vind

Ik weet niet wat jij onder een fashion blog verstaat. Ik post geen outfit of inspiratiefotos, maar wel over de primark bijvoorbeeld. :wink: Denk dat het vrij moeilijk is om een fashion-loze blog te vinden.

tumblrrrrrrrrrr is leuk

ik hou van schrijven en dat doe ik op m’n blog, over m’n gedachten en gevoelens en dingen die ik meemaak alleen dan niet echt heel standaard dus sommige mensen vinden het helemaal niks en andere heel mooi (:
(http://mirthe.danceofdawn.com)

ik schrijf op mijn blog over alles dat me bezig houdt en alles waar ik foto’s van maak.
maar mijn blog gaat niet echt over fashion…

Ik post berichten over alles, behalve fashion. Naja, heel soms dan. Meestal post ik interessante nieuwsberichten, de media, theorieën die nog niet helemaal bewezen zijn, politiek, humor-plaatjes e.a.

KLIK HIER.

hmm bij mij eigenlijk vanalles, eerst begin het met tekeningen, slaapkamerinspiratie, en nu meer DIY en fashion eigenlijk…Ligt eraan waar ik zin in heb!

www.couturecaramelle.tk

:heart:

Ik heb iets anders dan een fashionblog, neem zelf maar een kijkje (onderschrift).