geen erectie...

haaai!

Ik ben al een tijdje bezig met een jongen. Ik ben 16 en hij is 22. Mij maakt dat niks uit en hem ook niet, tenminste dat zegt hij en ik geloof dat. Ik zie er namelijk niet echt uit als iemand van 16 en zo voel ik me ook niet.
die jongen en ik hebben dus al best vaak gezoend en een keer afgesproken. Hij heeft me ook wel eens gevingerd. Nu was ik afgelopen donderdag bij hem thuis en zijn we nog verder gegaan, maar nog geen seks gehad…maar dat was eigenlijk wel de bedoeling. Alleen kreeg hij geen erectie en nu denk ik dat dat door mij komt. Met behulp van de zoekfunctie vond ik dat jongens best snel een erectie krijgen, daardoor word ik nog onzekerder. Kan het eraan liggen dat hij moe was en wel wat drank op had? Hij zei op een gegeven moment wel dat het hem niet meer ging lukken of zoiets…dus mijn vraag samengevat: Kan ik er iets aan doen dat hij geen erectie kreeg? Zo ja, wat zou ik dan moeten doen?

Ik denk dat jij er niks aan kan doen.
Gewoooon de volgende keer weer proberen, en als het dan niet lukt dan… weet ik het ook niet. xD okeee hier had je niks aan.
Maar ik zal je niet onzeker voelen meid!!

Sommige jongens kunnen door drank geen erectie krijgen, dat ligt aan de jongen zelf. Misschien kun je het vragen?

Jaa het kan heel goed liggen aan drank en moeheid! Maak je geen zorgen hoor. Misschien is hij ook zenuwachtig. Neem een keer goed de tijd voor elkaar zonder alcohol en kijk hoe het dan gaat.

Het zou er inderdaad goed aan kunnen liggen dat hij drank op had, of dat hij gewoon onzeker of zenuwachtig was omdat het jullie eerste keer was.
Ik zou me niet teveel zorgen maken, denk niet dat het aan jou ligt. Gewoon nog een keer proberen als hij niks op heeft.

dank jullie wel! ik denk inderdaad ook dat het dan door de drank komt!

Whiskeydick!

hahah :grinning_face_with_smiling_eyes:

maarik denk dat dat ook niet aan jou ligt hoor, dat kan altijd wel een keer gebeuren :slightly_smiling_face:

met drank op was mijn ex ook tot niets in staat. na 2 biertjes al.

Ah dat is minder,
mijn vriend kan dan juist bijna niet klaarkomen.