Geen enkel gesprek gaat "smooth"

Hoi,

Ik ben hartstikke verliefd op een jongen, en hij ziet mij ook wel zitten, maar er is 1 probleem: Telkens als ik met hem praat, of hyve, praat hij gewoon heel relaxt, maar ik sta helemaal te trillen en soms ook nog es te hyperventileren, en in die paniek kraam ik de grootste onzin uit… Op hyves bv, hij typt gwn 1 zinnetje, die altijd op t goede moment lief/grappig zijn, maar ik kan dat gewoon niet, ik klap helemaal dicht en ga dan een heel, naja, lulverhaal typen en druk op verzenden waarna ik van hem geen berichtje meer terug krijg. Duh, logisch, als iemand mij zo’n lap tekst zou sturen zou ik ook ff wachten en t een volgende keer proberen om een normaal gesprek te voeren. Doet hij dus ook, maar elke keer doe ik wel weer iets stoms… Ik denk ook over elke smiley, elke woord, elke letter na, of het niet te duidelijk maakt dat ik verliefd op em ben, of t niet te afstandelijk is, of t niet te overdreven grappig is, enz enz. Ik ben van mezelf echt niet zo verlegen en best spontaan, maar bij hem klap ik totaal dicht…

Hebben jullie daar ook last van, en heeft iemand tips?

XXx

Wow, je bent blijkbaar wel heeeeeeeeel verliefd… Nee heb dat nooit :’)
Upje.

:grinning: <3 <3 <3

Ga eens in het echt met hem praten ? Dan kan je ondertussen glimlachen en oogcontact enzo maken want onbewust laat je veel beter merken dat je hem wel ziet zitten.
Ik heb dit ook (wel in het “echt” dus niet op msn/hyves) als ik dan begin te praten kraam ik echt de grootste onzin uit

Je kunt er het beste niet te veel bij nadenken hoe je op hem over komt!
Zeg gewoon wat er in je op komt, dat komt veel natuurlijker en relaxter over dan wanneer je er allemaal over na gaat denken wat je zegt!
Succes :slightly_smiling_face:
Oja en have fun met verliefd zijn hihi

Misschien helpt het om te blijven denken dat hij je leuk moet vinden om wie jij écht bent, en dat je dus gewoon je zelf moet zijn. Gewoon spontaan blijven net als je anders dus!