Hoi,
Ik ben hartstikke verliefd op een jongen, en hij ziet mij ook wel zitten, maar er is 1 probleem: Telkens als ik met hem praat, of hyve, praat hij gewoon heel relaxt, maar ik sta helemaal te trillen en soms ook nog es te hyperventileren, en in die paniek kraam ik de grootste onzin uit… Op hyves bv, hij typt gwn 1 zinnetje, die altijd op t goede moment lief/grappig zijn, maar ik kan dat gewoon niet, ik klap helemaal dicht en ga dan een heel, naja, lulverhaal typen en druk op verzenden waarna ik van hem geen berichtje meer terug krijg. Duh, logisch, als iemand mij zo’n lap tekst zou sturen zou ik ook ff wachten en t een volgende keer proberen om een normaal gesprek te voeren. Doet hij dus ook, maar elke keer doe ik wel weer iets stoms… Ik denk ook over elke smiley, elke woord, elke letter na, of het niet te duidelijk maakt dat ik verliefd op em ben, of t niet te afstandelijk is, of t niet te overdreven grappig is, enz enz. Ik ben van mezelf echt niet zo verlegen en best spontaan, maar bij hem klap ik totaal dicht…
Hebben jullie daar ook last van, en heeft iemand tips?
XXx