Geen enkel gesprek gaat "smooth"

Hoi,

Ik ben hartstikke verliefd op een jongen, en hij ziet mij ook wel zitten, maar er is 1 probleem: Telkens als ik met hem praat, of hyve, praat hij gewoon heel relaxt, maar ik sta helemaal te trillen en soms ook nog es te hyperventileren, en in die paniek kraam ik de grootste onzin uit… Op hyves bv, hij typt gwn 1 zinnetje, die altijd op t goede moment lief/grappig zijn, maar ik kan dat gewoon niet, ik klap helemaal dicht en ga dan een heel, naja, lulverhaal typen en druk op verzenden waarna ik van hem geen berichtje meer terug krijg. Duh, logisch, als iemand mij zo’n lap tekst zou sturen zou ik ook ff wachten en t een volgende keer proberen om een normaal gesprek te voeren. Doet hij dus ook, maar elke keer doe ik wel weer iets stoms… Ik denk ook over elke smiley, elke woord, elke letter na, of het niet te duidelijk maakt dat ik verliefd op em ben, of t niet te afstandelijk is, of t niet te overdreven grappig is, enz enz. Ik ben van mezelf echt niet zo verlegen en best spontaan, maar bij hem klap ik totaal dicht…

Hebben jullie daar ook last van, en heeft iemand tips?

XXx

Wow, je bent blijkbaar wel heeeeeeeeel verliefd… Nee heb dat nooit :’)
Upje.

:grinning: <3 <3 <3

Ga eens in het echt met hem praten ? Dan kan je ondertussen glimlachen en oogcontact enzo maken want onbewust laat je veel beter merken dat je hem wel ziet zitten.
Ik heb dit ook (wel in het “echt” dus niet op msn/hyves) als ik dan begin te praten kraam ik echt de grootste onzin uit

Je kunt er het beste niet te veel bij nadenken hoe je op hem over komt!
Zeg gewoon wat er in je op komt, dat komt veel natuurlijker en relaxter over dan wanneer je er allemaal over na gaat denken wat je zegt!
Succes :slightly_smiling_face:
Oja en have fun met verliefd zijn hihi

Misschien helpt het om te blijven denken dat hij je leuk moet vinden om wie jij écht bent, en dat je dus gewoon je zelf moet zijn. Gewoon spontaan blijven net als je anders dus!

gebruik je humor (: en jezelf zijn!

haha, met jullie tips heb ik een heel relaxt gesprek met hem gehad :grinning: geen trillingen, puddingknieen of hyperventilatie :angel:

Als ik je verhaal zo lees, dan kan ik zeggen dat ik het heb geschreven. Omdat je gewoon precies als mij bent, omg! Gewoon elke detail klopt, haha. Toen ik dichte klapte, had ik mijn crush verwydert en geblokt, waarvan ik nu eigenlijk spijt heb. Hahah ik wou dit ff kwijt, sorry… Jammer genoeg heb ik zelf geen tips, maar wel een upje voor jou!! Ik blijf deze topic nog ff volgen XD

Wow, cool :grinning:

Mijn gesprekken met hem vind ik nu ook leuker trouwens, want nu zit ik niet stikzenuwachtig achter mn laptop :angel: Hij vroeg me vandaag heel verlegen of ik al een vriendje had :couple_with_heart_woman_man: Yay:D

Hahaha, je had mij ook niet willen zien in het begin met m’n crush. Wat was ik erg zeg, hallelujah, dat hij niet gillend is weggerend snap ik nog steeds niet. :’)

:slightly_smiling_face: Vraag ik me ook af, maar nouja, dat hij t niet doet lijkt me een goed teken :ok_woman:

Aah wat schattig ^^
Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen xD Die gesprekken komen vast wel!

Ja, daarom, is het ook! En vooral niet te snel willen, ook weer niet te langzaam, is ook niet goed d:, en het komt allemaal goed!

Je bent gewoon énoooorm verliefd.
En ik ben er zeker van dat hij dat enorm schattig vindt.

Dat had ik ook, maar dat was echt bleud Ik stotterde dan heel erg, en ik werd rood en dan ging ik vlug weg xD En daarna was ik zo vrolijk als ik maar zijn kon.

Maar als je verliefd bent is zo leuk he, lekker vrolijk :'D

Wees gewoon relaxed, hij is ook gewoon een mens hoor.

hij vind je leuk of niet leuk.
als hij je niet leuk vind, jammer voor hem.
mensen moeten je toch leuk vinden zoals je bent? (:
doe gewoon relaxt, en zie hoe het loopt.

oke, hij vind me dus overduidelijk of niet leuk of hij is gwn raar, want hij heeft nu sinds zaterdag een vriendin en ik ben het niet. :cry: