Dag dames,
Ik ben 17 jaar en de laatste tijd, afgelopen 3 weken ongeveer, voel ik me anders. Het begon toen ik op een avond met vriendinnen aan het stappen was, en toen kreeg ik plots een gevoel dat ik eigenlijk veel liever naar bed wilde. De hele avond keek ik naar het moment uit dat het voorbij was en ik weer kon gaan slapen. Normaal ben ik heel sociaal, spreek graag af met vriendinnen en kan altijd wel met mensen gezellig kletsen. Maar sinds die avond voel ik me gewoon simpelweg niet op mijn gemak met mensen. Zelfs met mijn moeder of broer heb ik niet meer zo’n zin om te praten. En ik heb het gevoel dat mijn vriendinnen ook beginnen te merken dat ik “saai” ben geworden. Mijn vriendje probeert soms nog wat uit me te halen maar ook voor hem is het steeds minder leuk. Praten en sociaal zijn kost gewoon opeens enorm veel moeite.
Daarnaast ben ik constant moe en wil ik eigenlijk alleen maar slapen. Naar school gaan is iets waar ik vorige maand zelfs nog naar uitkeek, maar nu kan ik niet wachten totdat het voorbij is en ik weer in mijn bed kan kruipen. Ik weet niet waar dit opeens vandaan komt, maar ik wil echt dat het zo snel mogelijk voorbij is. Ik verspil dagen aan thuis op de bank liggen omdat alles gewoon teveel energie kost.
Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand me raad?