Geen echte vriendinnen.

Thanks voor alle reacties meiden!
xxxxx

Drop them. ik zou lekker met je andere vriendinnen afspreken en leuke dingen doen!

Inderdaad.

‘Sisters’. kom nou, wat een snollen. :slightly_smiling_face:

als ik jou was zal ik hun lekker laten barsten & andere/betere vriendinnetjes gaan zoeken!

wow! sorry dat ik het zeg maar: wat een trutten zeg! ik zou, zoals je zelf al zegt, ze dumpen en lekker met die andere vriendinnen af gaan spreken!

Ja, hoe kinderachtig. Het zijn ook van die types die aandacht te kort hebben in de klas en daarom brutaal doen, hard praten en dan om zich heen kijken of iemand naar hun kijkt, en vervolgens dan nog harder gaan lachen.
Jammer dat ik dat niet eerder zag, maar ze zijn gewoon zo erg veranderd. Totaal mijn type vriendin niet meer.

Je hebt ze niet nodig :slightly_smiling_face:

Zulke types zijn meestal de types waar de meeste mensen zich aan ergeren, dus wees blij dat je daar niet bij hoort! Kennelijk ben jij de meest normale van hen geweest (en tenminste eerlijk).

Dumpen.
Ze zijn geen echte vriendinnen, als ik jou was zou ik lekker met die andere 2 echte vriendinnen omgaan.

liever geen vriendinnen dan deze.

dat soort vriendinnen mag je dus heel hard laten vallen,
ze zijn jou vriendschap echt niet waard
wees blij dat je nog wel 2 goede vriendinnen hebt

Ik ben ze inderdaad echt zat.
Ze zeiden dat ik wel was uitgenodigd (op hun sweet16 party). Dat boeide mij dus niet, en ik zei: ‘Het zal wel.’ Waarop hun zeiden: ‘Nou dan kom je toch niet, lekker boeiend’.
Ik heb ze ook gezegd: ‘Lekkere vrienden zijn jullie’, waarop hun dan weer zeiden: ‘zijn we ook niet’.
Nou, ik weet het nu wel zeker nu ik alles weer op een rijtje heb gezet.

In het begin toen ‘de drie’ nog normaal waren, gingen wij met z’n zessen, dus de 2 vriendinnen die wel vriendinnen genoemd kunnen worden en de andere drie en ik, om. Ik heb het verhaal ook tegen m’n 2 vriendinnen verteld en die vinden het ook niet normaal.

– dubbel

dumpen!
geloof me,je kunt echt veel betere vrienden krijgen dandeze…

Wat een kutwijfen!
denk bij jezelf: wil ik daar wel mee omgaan?
gewoon met andere vriendinnen omgaan
ik weet zeker dat jij veel aardiger bent dan die snollen
x

Je hebt ze niet nodig ^^

ik zou gewoon zeggen van.
wat is dit ineens, eerder konden we goed met elkaar opschieten.
en nu ineens dit?
als jullie me niet meer hoeven als vriendin, zeg dat dan gewoon.
want ik snap het niet meer.

misscihen krijgen ze dan wel spijt.
het slaat iig nergens op
jij kan er niks aan doen!
je hoeft jezelf niet te veranderen voor hun,
jij bent wie je bent :slightly_smiling_face:

Wat een kutwijven zeg. Laat ze lekker barsten en ga gewoon met de 2 vriendinnen om die wel normaal zijn.

Ik zou ze zeker laten vallen.
Weetje, bij mij in de klas zitten er ook een paar rotte appels.
De ene dag doen ze supervriendelijk, de andere superbot.
Trek het je gwn niet aan en amuzeer je met je twee echte vriendinnen!

x

Ja idd, ik kan dat wel zeggen,
maar ik heb al zovaak gemerkt dat ze gewoon elkaar meer mogen dan mij ofzo, en als ze dan nu zeggen dat het ze spijt, weet ik bijna zeker dat ze toch blijven zoals ze nu zijn en dan krijg ik weer van die rotsituaties als bijv dat in de bioscoop, en daar word ik ook niet vrolijker van.
Ik ben niet van plan nog de beste vriendinnen met ze te zijn, ik ben er best wel heel erg klaar mee…

Let maar op
Op msn zijn ze zo stoer.
Maar als je ze morgen alleen spreekt is het van ''nee,dat bedoelde we niet zo & ander gezeur.
Dumpen.
Je hebt ze niet nodig.