Hoii, ik wil even mijn verhaal kwijt
Ik zit in de 1e, ong 4 maanden. het probleem is dat ik geen echt vrienden heb.
Ik had een nieuwe klas en kende niemand, dat vond ik leuk. Ik heb niet echt een leuke klas en de meisjes die nog niet in een gesloten groepje zaten waren niet echt mijn type. Natuurlijk liet ik dat niet merken en deed tegen iedereen aardig. Ik had 2 meisjes ontmoet die me wel aardig leken boor in de pauze. Nu hebben ze me in de steek gelaten. Het zijn echte nep vrienden die kinderachtig zijn, maar toch vind ik het jammer dat ik niemand hen in de pauze op school en in mijn vrije tijd. Er zijn npg 3 meisjes in mijn klas die met hun meedoen en eentje probeert mij eronderuit te halen.
Ik heb geprobeerd om met andere mensen op school in contact te komen maar dat is me niet gelukt. Ik heb wel een ander meisje ontmoet waar ik nou mee omga voor in de pauze. Alleen is zij het kinderachtigste meisje dat ik ken😂. Ze schreeuwt zomaar heel hard op school mijn naam en draagt een rode broek met stippeltjes en een kinderachtige trui (maar dat moet ze zelf weten, iedereen heeft een andere smaak)
Ik snap het niet. Ik heb een eigen stijl maar die is een beetje gewoon, en ben knap(niet opschreperig bedoeld. Ik ben boerig en nuchter opgevoed. Maar ik zie er niet uit als een boerin( totaal niet) ik hou van mode maat ben geen tutje. Heeft iemand tips wat ik moet doen, voel me echt somber en weet niet wat ik zonder echte vrienden moet doen. Een sport is geen optie. Alvast bedankt!!!