Geen duidelijkheid.

[i] mn ex heb ik na 4jaar weer gezien en we gaan weer veel met elkaar om enzo,
hij zegt tegen zn vrienden dat hij me wel ‘leuk’ vind maar niet weet of hij wel een relatie met me wil, hij smst me wel vaak en wil me weer zien…
alleen, het komt voor mij over alsof die echt weer iets met me wilt beginnen,
maar tegen andere zegt hij : ik weet het even niet.
Dalijk ben ik weer helemaal blij omdat ik denkdat hij me vraagt… en dan op het laatste moment haakt die af ofzo…

iemand die ook zoiets had? en is het goed afgelopen of…
en ik wil hem ook eens een keer uit mezelf smsen, maari k weet niet waarmee ik moet beginnen… hoi alles goed is zo standaard namelijk.[/i]

vraag gewoon wanneer hij een keer wat leuks kan gaan doen, als je hem in het echt ziet is alles gewoon duidelijker dan smssen en via-via dingen horen enzo!

Ik zou als ik jou was niet meer iets beginnen met je ex. Het is toch niet voor niets uitgegaan toen? Maar ik weet die reden niet. Maar ik zou er goed over nadenken als ik jou was.

de reden was ( toen we allebei 12waren) dat we elkaar teweinig zagen enzo, hij woont ook 30km verder als je 12 bent is dat niet zo handig he, we zijn goeie vrienden en ik heb goed nagedacht en ik zie hem vrijdag weer als ik mag teminste, en misschien krijg ik dan duidelijkheid…

Ik zou hem een tijdje met rust laten. Als hij niet achter jou aankomt zie je het wel weer. Als hij dat wel doet weet je dat ook meteen :slightly_smiling_face:

ik ben nu 16, en hij is bijna 17.

ja maar, hij smst me best vaak, dat laat zien dat hij dus wel geintresseert in me is.
dus eigenlijk komt hij ook een beetje achter me aan?

Sorry, ik zag het net :slightly_smiling_face: Heb even gewijzigd! (voor de mensen die denken: Waarom praat zij in zichzelf: Ik vroeg hoe oud ze was)

afsprekennnn!

En nu gaat alles door elkaar, nog meer sorry, haha. Hard to get misschien? Als je nu laat merken dat je hem leuk vindt zal hij misschien minder zoiets hebben: Ik heb alle tijd.

Ja we hebben voor vrijdag al iets geregelt.
Maar we gaan met n groep weg zeg maar haha,
we zijn wel vaak alleen dan… maar ik weet niet zogoed hoe ik me moet gedragen dan aangezien ik verlegen ben ;p

Hij weet dat ik hem leuk vind, maar hij wist niet wat hij erop moest zeggen haha… en toen zei die : ik weet het nog even niet…

[i] haha ik wou hem smsen, alleen hij smsde tegelijk met mij blijkbaar,
en 20smsjes verder was mijn inbox vol dus ik smsde hem : haha mijn inbox was vol, ik sms teveel, toen smsde hij : hou je er wel genoeg over voor mij? (A)

hij smst nu echt veel…misschien vind hij me nu leuker? [/i]

nog even lekker smsen!!
en dan kijken hoe het vrijdag gaat
krijg je vast van zelf duidelijkheid

Ja dat ga ik doen haha.
het gaat nu heel goed dus ik denk dat er wel weer iets gebeurd! :grinning:

Beste Proud2beDutch,

Als eerste punt zou ik willen zeggen dat je niet zo moeilijk moet doen. Ik bedoel, je bent nog jong en je moet je maar oriënteren op andere personen. Ga anders gewoon lekker met je vriendinnen uit en misschien kom je nog eens wat tegen. Wees blij met wat je hebt en probeer te genieten van de kleine dingetjes in het leven.

Groetjes Cas (17 jaar, jongen)

Het is je ex, dus het is best normaal dat hij twijfelt…

idd. maar waarom ging het uit?

dat heb ik al een keer gezegt haha.

up & nieuw stukje:

ik heb hem vandaag weer gezien.
Mijn vriendin was er ook bij maarja, ;p
Hij zat langs me en we gingen praten enzo, en hij keek steeds in mijn ogen en hij lachde steeds… mijn vriendin zei voor de grap : ben jij haar vriendje, ( ze wist heel goed dat hij dat niet was haha ) toen werd hij rood en ging hij lachen en zei hij ; aan haar gezicht tezien wil ze dat wel.
en toen ging die zeggen : ik weet wel waarom je steeds lacht…
en toen hij weg liep zei hij dus doei… natuurlijk
en 1minuut erna smsde hij : doei xxx
(vaag maarja… )
Hij ging inde trein terug naar huis, en 2minuten erna smsde die : er zat net een moooi meisje langs me, mijn vriendin zo : hij bedoelt jou! dus ik blij terug smsen : haha wie dan? smst hij: net langs me in de trein.
dus k telleurgestelt…
zou hij mij misschien leuk vinden? of niet…