Geen creditcard/paypal? Ik ebay voor je!

Halloo,

ik zie regelmatig de vraag staan of iemand iets via Ebay kan kopen, omdat diegene geen creditcard/paypal heeft, of dat diegene het niet mag/kan.

Ik zelf ben al een hele tijd best actief op ebay, en bestel voor veel vrienden/kennissen.
Niet alleen dingen die ze zelf aanwijzen, soms komen ze ook met een vraag als; wil je een ‘ketting/ring die er zo&zo uitziet’ voor me zoeken, onder deze prijs?
Dan zoek ik, mail de dingen die ik heb gevonden & als het is wat ze willen bestel ik het, en anders niet.

(door veilingen bij te houden lukt het vaak dingen nog goedkoper te 'winnen dan normaal)

"Een kleine kléine vergoeding zou leuk zijn

Laat maar weten als ik iets voor je kan betekenen, of wat jullie van het idee vinden!

(als je meer van me wilt weten, ivm vertrouwen (snap ik) kan je ook berichten)

*Ik heb het voornamelijk over kleine dingen als sieraden, beauty accessoires, diy stuff (studds ed.)
-voor andere dingen; gewoon vragen, kijk ik of ik wat voor je kan doen

• het duurt vaak rond de 3 weken, de meeste goedkope dingen komen vanaf hong kong.

Als je meer reacties zou hebben zou het erg verleidelijk zijn, maar je bent nieuw op GS, dus niemand hier weet of je betrouwbaar bent… Misschien na een paar positieve verhalen van anderen die het wel aandurven :slightly_smiling_face:

Inderdaad wat HPfangirl zegt… Maar het is wel echt een goed idee! Ik zit vaak in het ‘Show je laatste Ebay aankoop’ topic en daar komen regelmatig berichtjes langs van meiden die balen dat ze niks op internet mogen bestellen van hun ouders, of meiden die geen paypal/creditcard mogen/hebben en die dan vragen of er meiden zijn die het voor ze willen doen… Dus opzich kan dit wel werken denk ik, succes! :wink:

Snap ik helemaal!
Misschien maakt t het aantrekkelijker als ik 'kleine dingen als sieraden rond 1/2 dollar voor mensen kan bestellen & ze achteraf pas hoeven te betalen?
Dat durf ik nog wel aan, als de ander dan niet betrouwbaar is krijg ik het nog wel kwijt :slightly_smiling_face:
Dank voor de reactie!

Dat zou wel een oplossing zijn. Ik had laatst zelf sleehakken gekocht op ebay en die zij nooit binnen gekomen >.< toch ¤10 weggegooid. Maarja, daarom zou het misschien handiger te zijn iemand het te laten regelen voor me, want ik kies blijkbaar de verkeerde verkoper uit.

Dus als je een paar mooie studded loafers kunt vinden, in het liefst zwart, dan zou dat fijn zijn (:

Voor mij mag je daar ook wel even naar kijken ! (:

Oh dat is wel echt heel vervelend! Flauw dat die dingen gebeuren… ik heb ook eens iets niet ontvangen, maar een privé berichtje gestuurd naar de verkoper & gezegd dat ik een 'refund wilde, of anders paypal zou inlichten.
Toen heb ik direct een excuses + refund gekregen!
Misschien kan je dat nog proberen?

Zou het kunnen proberen maar het is al meer dan 1,5 maand geleden dat ik betaalde en ik heb netjes 40 dagen gewacht, want het kwam uit hongkong, maarja niks ):

^ Ik zou alsnog gewoon berichtje sturen hoor. Het gaat om de discipline!

Ik ben aan het kijken voor 'studded loafers, heb alleen nog niet veel succes.
Prijzen blijven redelijk hoog, weet niet welke prijs jullie zelf in gedachten hadden?

Ik denk dat je met zelf maken goedkoper uit bent :slightly_smiling_face: (dat doe ik trouwens ook! huis ligt hier ook vol studds)
Je/ik kan ook best zoeken naar 'kale loafer achtige schoenen & ze 'studten?

(heb ook wel een voorbeeldje van eigen gemaakte studded schoentjes)

Miss_Marc, ik zou zeker alsnog een berichtje doen hoor! Je weet het nooit!

Ik heb hem net een mail gestuurd. Dit om precies te zijn:
On the 6/7 of May I bought some sneaker wedges at your ebay shop. And they still haven’t arrived! You can pay me back the money, a refund, or send me the wedges. If you refuse to do that I will leave a very bad rating at your ebay shop and I will inform Ebay and Paypal. I will also inform the US national fraude office.
If you won’t answer this mail in 5 days, I will undertake further steps and leave a very, very bad rating.

Hopelijk helpt dat. Zou je anders misschien naar gewone zwarte loafers kunnen zoeken en dan gewoon 100 studs ofzo? En dan misschien een variatie aan studs (:

Haha, mooie mail, lekker dreigend :wink:

Ik zal voor je zoeken! Hoeveel heb je over voor de loafers zelf?

Ehm, is ¤10 max haalbaar?

Heey,
ik heb voor loafers gekeken op ebay, maar staat niet echt veel 'goedkoops op. (of niet dat ik kan vinden…)
Moet zeggen dat ik schoenen bestellen (waarvan ik van niemand weet hoe ze in het echt zijn) een beetje riskant vind.
Vaak vallen de maten anders etc…
Kan je niet beter bij een goedkope schoenenwinkel/webwinkel zoeken ?
(zag dat ze bij h&m nu ook een 'soort van zulke schoentjes hadden; http://www.hm.com/nl/product/00848?article=00848-A#article=00848-B
als je ze zwart zou spuiten & zou 'studten ? )

Ze kunnen ook zijn kwijt geraakt in de post? Daar heeft geen enkele verkoper invloed op.
Het aantal dagen dat je het pakketje kunt verwachten zijn altijd werkdagen, dus weekenden niet inbegrepen.

stommeheersbees heeft voor mij studs besteld en 2 ringen via ebay.
Ik heb met haar afgesproken de helft nu te betalen en de helft wanneer ik het zelf gekregen heb, op die manier nemen we beiden een klein risico.
Het lijkt erop dat ze te vertrouwen is, nog even afwachten tot ik het binnen heb maar het lijkt in ieder geval goed.
Wanneer ik het binnen heb gekregen zal ik ook een reactie zetten in het topic met betrouwbare verkopers! :slightly_smiling_face:

:slightly_smiling_face: !

Denk je dat deze betrouwbaar is?
http://www.ebay.com/itm/B…33767f522e#ht_4134wt_1084