Geen contact met hem

Hoi,

Ik heb een jongen leren kennen 4 jaar geleden & ik heb nooit begrepen wat ze bedoelden met liefde op het eerste gezicht,maar toen opeens wel. Hij was nieuw in de straat.Hij was zo lief & grappig en we brachten heel veel tijd door samen. Hij was anders dan andere jongens,nu nog steeds. We waren beide zo jong & we spreekten vaker en vaker af. We hadden een speciale band. Hij en ik. Ook al waren er andere meiden in de straat. Hij vond mij het leukst. Het doet me pijn als ik eraan terugdenk,want er is nu niks meer van over. En ja,je kan het raden. Ik ben nooit gestopt met verliefd zijn… Hij was allang gestopt daarmee & is naar een andere school gegaan waar hij nieuwe mensen leerde kennen & daar begon het… dat onze band verwaterde. Terwijl we nog steeds in dezelfde straat woonden. Nu is van onze band niks meer over. We zijn ouder geworden & hebben nieuwe mensen leren kennen. Elke keer als ik hem zie voel ik nog vlinders & begint mijn hart op hol te slaan maar hij ziet me nu alleen maar als zijn buurmeisje. Meer niet. Als hij langs me fietst is het alleen gegroet & meer niet. Af en toe probeerde ik een leuk grapje te maken als ik hem in de winkel tegenkwam wat helemaal verkeerd uitpakte want het kwam natuurlijk heel stom over waardoor hij me raar begon te vinden. Maar ja,dat is wat verliefdheid doet helaas… door je zenuwen alles volledig verpesten.

Hoe krijg ik het contact weer terug wat we hadden? Ik verlang er zo naar… ik heb het gevoel dat het kan. Het lukt wel,maar ik ben wanhopig op zoek naar een antwoord. Ik wil het rustig opbouwen maar weet gewoon niet hoe…

{Sorry voor dit onduidelijke verhaal. Er is een liedje wat mijn situatie helemaal begrijpt! Ariana Grande~Cadillac Song. Je hoort het helemaal & je weet meteen hoe ik me voel.}

Ik hoop op een lief advies x

Hoe lastig ook, soms moet je accepteren dat iets voorbij is. Jullie waren een stuk jonger ten tijden van de goede band, en mensen veranderen naarmate ze ouder worden. Ik zou het loslaten. Hem vergeten.

Dit helaas, sterkte.

Bedankt voor je reactie,maar dat ga ik niet doen. Ik zal onze vriendschap weer terugkrijgen. Hoe dan ook.

Dat is jouw keuze. Wees je ervan bewust dat er een hele grote kans is dat het niet gaat lukken en het je heel veel pijn gaat doen. Succes.

Maar waarom wil je zo graag die vriendschap weer oppakken als het zo verwaterd is, het lijkt er inderdaad op dat het voorbij is

Als het verwaterd is, betekent het niet dat het niet meer terug kan komen. Ik had twee vriendinnen waarmee het contact helaas best verwaterd was, die ben ik pas allebei tegengekomen en sindsdien hebben we weer meer contact en gaan we binnenkort wat leuks doen.

TS, kan je niet gewoon appen of een keer aanbellen en vragen of hij een keertje tijd heeft om wat te drinken voor de gezelligheid? Houd er rekening mee dat hij nee kan zeggen en dat dat pijn kan doen, maar dan heb je het in elk geval geprobeerd.