Geen contact meer

Hoi allemaal,

Ik zit al een tijdje met het feit dat ik niks meer van mijn ‘beste vriendin’ hoor.
Eigenlijk is dit gewoon gebeurd uit het niks, voorheen praatten we over alles en nu heb ik al meer dan een maand niks van haar gehoord, ook van andere meiden waar ik eerst mee (meiden die zij niet mocht) omging hoor ik plotseling niks omdat zij nu ineens met hen omgaat. Ik dacht bij mezelf nog: misschien heb ik haar iets misdaan maar dat is dus absoluut niet het geval. Wel gaan we allemaal naar een andere school na de vakantie dus misschien kan dat er wat mee te maken hebben maar ik heb geen flauw idee wat ik hiermee moet doen…
Ben ergens misschien zelfs wel boos dat ik niks van haar hoor.
What to do?!

Neem zelf contact met d’r op?

Stuur haar een berichtje.

Je kan ook zelf beginnen met praten…

Dat is dus het probleem, ik heb altijd degene moeten zijn die het gesprek hoe dan ook begon. Stond altijd voor haar klaar maar heb nooit het gevoel gehad dat zij er echt voor mij was. Als ik het gesprek niet begin hoor ik dus simpelweg gewpon niks meer. Is me al meerdere malen verteld dat het geen echte vriendin is maar zit toch in een dilemma nu…

Tsja, wat dat betreft ben ik ook heel slecht met contact onderhouden. Hoeft echt niet zo te zijn dat ze je niet aardig vindt. Ik zet ook nauwelijks de eerste stap om een gesprek te beginnen, maar vindt het altijd heel leuk wanneer iemand tegen mij gaat praten. Het is zeker niet omdat ik die persoon dan niet aardig vindt of het niet nodig vindt om contact te houden, ik weet niet wat het is, maar op de een op andere manier lukt het me gewoon niet. Daar zou zij ook last van kunnen hebben

Ik zou het nog 1 keer proberen, en vragen waarom ze niets van d’r laat horen. Als dat niet helpt zou ik er klaar mee zijn.
Heb het zelf ook vaak meegemaakt. Op een gegeven moment is de koek gewoon op…

waauw precies hetzelfde hier !
Moet ook altijd zelf het gesprek beginnen, en op een gegeven moment heb je dat idd zoiets van 'beteken ik dat niets voor haar ’ …