Hallo gs’ers
Ik zit met veel frustratie en ik kom er maar niet uit hoe veel ik er ook over nadenk.
Namelijk mijn vriend is (zoals iedereen!) niet perfect, en het is ook afentoe disccusiëren en we hebben zo ook onze ruzie’s. Maar nu zit ik met iets wat me echt helemaal gek maakt.
We vertellen elkaar altijd als we iets belangrijks hebben en hoe we dan kunnen plannen wanneer we elkaar zien (we zien elkaar twee tot drie keer in de week).
Maar ik merkte vaker dat hij het wel eens vergat, terwijl we het er ‘face to face’ uitgebreid over gehad hebben. Vond ik niet erg maar op gegeven moment gebeurde het even te vaak. Ik ga hem niet elke dag herinneren eraan natuurlijk.
Hij werkt fulltime en ik studeer nog en heb daarnaast nog mijn schoolwerk te doen/leren.
Nou waren we aan het appen en hij zei vroeg aan mij 'zien wij elkaar maandag nog? Want mijn vriend heeft me uitgenodigd ‘s ochtends koffie te drinken’
Ik heb gereageerd toen met ‘Ik snap je niet? Ik moet maandag gewoon naar school?’
Hij ‘Oh ja ik dacht dat er iets was maandag, maar dan weet ik dat.’
Ik ‘Ja ik heb theorie examen training van vijf tot acht.’
Hij ‘Oh ja ja nu weet ik het weer, oke dan is het goed.’
Maar zo gaat het dus elke keer, en voor mij even te vaak. Dus ik werd lichtelijk geïrriteerd en liet het ook merken op whatsapp, ik ben van mezelf heel gevoelig voor het gedrag van andere naar mij toe en ik voelde me dus net of ik al die keren tegen een muur sprak, omdat hij het altijd vergeet.
Ik liet merken aan mijn reacties in ons verdere gesprek dat ik geïrriteerd was.
Hij ‘Is er iets, ben je boos?’
Ik ‘Nee ik ben niet boos, maar ik vind het gewoon irritant dat je het telkens vergeet.’
Hij ‘Oke is goed’
Ik ‘Nee het is niet goed?’
Toen ging hij raar doen op mijn berichtje en toen was ik het echt zat.
Wat een k*t antwoord ‘Oke is goed’.
En toen was het klaar, hij appte niet meer. Dit was trouwens allemaal 's middags 3 februari.
En tot nu toe aan heb ik ook niks meer gehoord. Ik ga hem ook niet appen want ik ben altijd heel makkelijk met dit soort dingen maar nu niet meer want het werkt niet.
En dat hij me vanavond zal appen of morgen zit er ook niet in.
Hoe moet ik hier nou op reageren en wat moet ik hier mee?
Ik heb een vriend die ik niet zie (oké dat kan) maar óók niet spreek?!
En ik heb het er over gehad met een vriendin van mij.
De planning was dat ik morgen avond naar hem toe zou gaan en daar zou slapen, maar ik denk dat ik dat laatste deel even oversla. Ik ga wel naar hem toe maar alleen om te praten, of naja om hem te laten praten want hij zal wel weer heel veel te zeggen hebben wat hij wel niet niet fout heeft gedaan… eh ja zo gaat het altijd =’).
Maar ik had het er over met mijn vriendin (ik vertel haar alles als er is iets) en zij zei ook dat het verstandig was om dan even een nachtje alleen te slapen omdat hij anders te makkelijk krijgt wat hij wilt.
Nou moet ik toegeven ik ben heel makkelijk geweest en te lief in onze relatie en daar loop ik nu wel wat vaker tegenaan.
Wat zouden jullie doen in zo’n situatie? Als je vriend je niet meer appt (behalve ‘Oke is goed’) nadat je hebt gezegd dat je iets niet leuk vind wat hij heeft gedaan/gezegd. Want mijn gedachten razen maar door… :bored: