Hallo gs’ers
Ik zit met veel frustratie en ik kom er maar niet uit hoe veel ik er ook over nadenk.
Namelijk mijn vriend is (zoals iedereen!) niet perfect, en het is ook afentoe disccusiëren en we hebben zo ook onze ruzie’s. Maar nu zit ik met iets wat me echt helemaal gek maakt.
We vertellen elkaar altijd als we iets belangrijks hebben en hoe we dan kunnen plannen wanneer we elkaar zien (we zien elkaar twee tot drie keer in de week).
Maar ik merkte vaker dat hij het wel eens vergat, terwijl we het er ‘face to face’ uitgebreid over gehad hebben. Vond ik niet erg maar op gegeven moment gebeurde het even te vaak. Ik ga hem niet elke dag herinneren eraan natuurlijk.
Hij werkt fulltime en ik studeer nog en heb daarnaast nog mijn schoolwerk te doen/leren.
Nou waren we aan het appen en hij zei vroeg aan mij 'zien wij elkaar maandag nog? Want mijn vriend heeft me uitgenodigd ‘s ochtends koffie te drinken’
Ik heb gereageerd toen met ‘Ik snap je niet? Ik moet maandag gewoon naar school?’
Hij ‘Oh ja ik dacht dat er iets was maandag, maar dan weet ik dat.’
Ik ‘Ja ik heb theorie examen training van vijf tot acht.’
Hij ‘Oh ja ja nu weet ik het weer, oke dan is het goed.’
Maar zo gaat het dus elke keer, en voor mij even te vaak. Dus ik werd lichtelijk geïrriteerd en liet het ook merken op whatsapp, ik ben van mezelf heel gevoelig voor het gedrag van andere naar mij toe en ik voelde me dus net of ik al die keren tegen een muur sprak, omdat hij het altijd vergeet.
Ik liet merken aan mijn reacties in ons verdere gesprek dat ik geïrriteerd was.
Hij ‘Is er iets, ben je boos?’
Ik ‘Nee ik ben niet boos, maar ik vind het gewoon irritant dat je het telkens vergeet.’
Hij ‘Oke is goed’
Ik ‘Nee het is niet goed?’
Toen ging hij raar doen op mijn berichtje en toen was ik het echt zat.
Wat een k*t antwoord ‘Oke is goed’.
En toen was het klaar, hij appte niet meer. Dit was trouwens allemaal 's middags 3 februari.