Geen contact, maar toont interesse?

Hey,

Ik wil jullie advies vragen. Er is een jongen waar ik wel een beetje geïnteresseerd in ben, maar we hebben zeg maar haast geen contact. We snappen wel, maar meestal zijn het dan van die snaps die we naar iedereen sturen. Soms als in bijvoorbeeld een snap stuur in een jurkje zegt ie dat ik er goed uit zie, dat is wel vaker bij dat soort dingen. Pas toen we bij sport waren (ik zit op basketbal) en toen zijn team naast ons ging zitten ging hij opeens random snaps van me maken en die sneaky sturen. (Best cute opzich!!) Maar ja… Wat moet ik hier mee? Toont hij interesse ofs? En wat moet ik daar dan mee doen? Mijn vriendinnen denken dat hij geïnteresseerd in mij is (!!) maar ik weet het niet… Opzich wil ik hem best beter leren kennen… :slightly_smiling_face:

I need your help!! :slightly_smiling_face:

Vraag z’n nummer? En vervolgens mee uit?

Tis een broer van een van mijn vrienden, en ik heb z’n nummer doordat vrienden van hem (ook een beetje vrienden van mij) hem, mij en bij elkaar in een groepsapp gooide. (Met die vrienden natuurlijk) maar ik durf dat zeg maar niet te vragen, omdat ik hem nog wel eens tegen kom (niet dat ik vaak bij hun thuis ben, maar we zien elkaar wel elke training…) Is er geen andere mogelijkheid? :wink:

Stuur hem een keer een persoolijke snap, of antwoord een keer op zijn snap

Geen andere mogelijkheid? Wat bedoel je daar dan mee?

Je moet toch eerst afspreken, en dat kan je via app of in het echt vragen, voordat je kan kijken of hij ‘‘relatie materiaal’’ is?

Ik zou gewoon een keer reageren op een snap die hij stuurt en dan kijken of er een gesprek ontstaat!

Als ik reageer op een snap, reageert ie soms wel, soms niet… En als je reageert wat moet ik dan doen?

Hihi ben nog al onzeker op liefdes gebied

Als hij reageert gewoon terug praten, zodat er een gesprek ontstaat

Maar meestal als ik op hem reageer reageert hij niet terug, en andersom wel, als hij zeg maar op mij reageert, en ik reageer daar weer op…

Hey guys,

Even een upje, ik heb nog steeds niks ondernomen want ik durf t niet omdat ik niet zeker weet of hij wel geïnteresseerd is.

Pas geleden deden we een wedstrijd met ons team, en toen kwam ik weer met m’n gekke bij geloofjes. Ik dacht als de bal richting mij gaat is ie geïnteresseerd… En mijn 2e bijgeloof dat als je bijvoorbeeld de tijd 21:21 ziet dat je dan een wens mag doen en je neus aan moet raken, en dat er dan iemand aan je denkt… dus jaa guess what I was think… Maar goed, daar kan ik natuurlijk niet vanuit gaan :thinking:

Please I need your help! :slightly_smiling_face:
xx

We hebben je al hulp geboden, het is aan jou om het lef te vinden. Het is heel spannend, dat snap ik. Maar als je niets onderneemt weet je nooit of hij geïnteresseerd in jou is. Ik zou gewoon de gok wagen. Mocht het niets worden, dan leer je hier uiteindelijk ook weer van.

Dit ja! Heb het lef om hem aan te spreken, desnoods via snap