Geen concentratie

hallo allemaal,

Ik zit in 2e gym, en de laatste tijd (dit hele jaar eigenlijk al) gaat het met leren bagger. Ik heb geen concentratie meer, zoek afleiding, kan me er niet toe zetten.
Ik dacht dat dit te maken zou hebben met dat ik heel moe was, maar nu slik ik melatonine en het gaat nog niet beter. Ik heb autisme, asperger, maar daarvan is dit geen symptoom. Zou ik misschien Adhd kunnen hebben want daar lijken mijn symptomen eigenlijk meer op sowieso heb ik altijd gedacht dat de diagnose asperger niet bij me paste.
Iemand hetzelfde gehad of enig idee wat het kan zijn.

Naar de dokter gaan.

Naar de dokter gaan.

Ik maak ook amper mijn huiswerk, maar denk dat het met jou iets anders zit?
Ik zou langs de dokter gaan ja.

ik zou ook ff naar de dokter gaan om et te laten checken maar eigenlijk hebben heel veel meiden hier denk ik wel last van dus ik zou het nog ff aankijken zit je er echt mee naar de dokter!

ik zou het ff niet doen, weetje hoe zwaar 2 gym is?
ik zit ook in 2 gym dus ik weet hoe zwaar het is.
& ik zou even naar de dokter gaan (;

ik heb er ook last van,zit op 4 gym inmiddels maar ik heb al vanaf de 2de slechtere punten (5en,6jes op rapport). dus als je weet wat het kan zijn hoor ik het graag (:

Bij mij was mn concentratie ook helemaal weg. Ben toen op hwbegeleiding gegaan en het werkt wel goed (:

fijn dat jullie niet vinden dat ik me aanstel, was daar wel bang voor.
Maar zal proberen een afspraak met de huisarts te maken.
denk ook dat ik volgend jaar ga stoppen, kan het mentaal niet meer aan (ook ivm vervelende thuissituatie)

ga in een kamer zitten waar alleen je NIKS hebt behalve 1 voorwerp (echt NIKS) en kijk daar 2 uur naar (omdat er niks anders is moet t wel lol) wel iets dat beweegt ofso hé

dan leer je het echtwel geloof me,
die 2 uurt duurt net zo lang al 8 uur op school ^^

ik heb het gedaan een jaar geleden, en nu is me concentratie echt szuper

Hm, als je echt wil weten of je adhd hebt, zou je toch naar de dokter moeten gaan. En snel, want concentratie heb je wel nodig in 2gym en wachtlijsten kunnen heel lang zijn…