Geen chicks met uitgaan

Je gaat toch niet uit om met jongens te zoenen, je gaat uit om een leuke avond te hebben. Als je dat nou eens voorop stelt, dan komen de leuke jongens vanzelf wel, of niet. En wat dan nog.

En drink minder inderdaad. Als je dan toch nog zo nodig een jongen nodig hebt, je komt leuker over als je niet totaal laveloos op de bar ligt.

En toon zelf initiatief. Ze komen echt niet op je af hoor, je kan zelf ook de eerste stap zetten.

Maar ik zou eerst eens bij jezelf gaan nadenken, want je gaat niet uit om dronken te worden of met jongens te zoenen/wat dan ook, maar om een leuke avond te hebben. Dat kan heel goed zonder die twee dingen.

inderdaad daar kom ik ook niet uit.

Ik snap de topictitel ook niet. Is ze nu pot of niet?

dat vroeg ik me ook al af

maarja wat vind jij lelijk?
misschien vinden die jongens sommige dingen wel aantrekkelijk.

Ietsje subtieler kan ook wel.

Ze schrijft toch over jongens, dus neem aan dat ze met ‘chicks’ jongens bedoelt

Wij noemen jongesn ook altijd chicks.
Gewoon omdat ze ons ook zo noemen. :’)

zoek je chicks dan? ik neem aan jongens.
eh, als je uitbundig danst dan denken jongens dat je bezet bent.
er is wel eens een jongen naar me toe gekomen en zei;‘je danst echt alsof je al een vriendje hebt, jammer! :’)
ga naar een jongen toe, je zeurt dat ze niet komen, kom dan zelf

grapje.

Oh, ik bedoel 't niet kortaf of zo hoor.
In mijn vriendengroep (die voor een groot deel bestaat uit homo’s en lesbo’s) wordt altijd gepraat over ‘potten’.

Mijn excuses :pensive:

HAHAHA. geweldig.

jongens zijn gewoon blind x]

AHAHAH nee mensen ik val gewoon op jongens :slightly_smiling_face:

Precies!

?

Het gaat erom dat je lol hebt tijdens het uitgaan. Ik ben ook single maar niet echt opzoek. Als je erop gaat letten is de kans klein dat je het vind…
Ik vind het best wel fout klinken dat je het zonder alcohol niet leuk vind. Alcohol hoeft niet zo belangrijk te zijn!! Vat dit niet verkeerd op, ik bedoel het goed hoor!
Ga gewoon met wat vrienden/vriendinnen lol maken en stel je ook niet zo ‘vrij’ op van ‘ik wil een leuke jongen’. Gewoon lol hebben en onbereikbaar overkomen. Niet zo makkelijk te krijgen bedoel ik

Volgens mij zegt dit sowieso al iets over jezelf, vind je ook niet? Je hoort geen alcohol nodig te hebben om een feest leuk te vinden. Bovendien als jij lol hebt zonder alcohol en zonder jongens denk ik dat jongens dat veel aantrekkelijker vinden om naar toe te gaan.

Maar je bent sowieso te duidelijk op zoek. Als je iets zoekt vind je het nooit, zeker jongens niet. Je laat denk ik teveel indruk daarmee achter dat je ook echt op zoek bent, en dat is vaak niet wat jongens zoeken.

Oh en nog iets: Wie ben jij om te zeggen dat anderen lelijk zijn? Het is niet erg dat je jezelf niet lelijk vind, absoluut niet, maar dat betekent niet dat anderen per definitie lelijk zijn.

Njah, vaak stappen jongens ook af op iemand die er wat ‘goedkoop’ uitziet. Bijvoorbeeld: Ik ging wel eens met 2 vriendinnen en mijn vriend uit. Een vriendin is echt onwijs knap, ziet er super leuk uit, maar straalt gewoon uit dat ze niet uitgaat voor de jongens. Die andere vriendin is ook wel knap, maar kleed zich vrij ordinair en straalt ook uit dat ze makkelijk te krijgen is. Op haar stappen ze steeds af, niet op de knapste…
Snap je dit verhaal?

Probeer meer te lachen als je danst en drink niet teveel