Geen chicks met uitgaan

Hey meiden, ik ben dit topic gestart omdat ik met een probleem zit. Ik ga best vaak uit en met het uitgaan drink ik vrij veel. Dit is vrijwel geen probleem want ik weet wanneer ik dronken word en moet stoppen. We gaan meestal uit voor de jongens maar op de een of andere manier heb ik nooit succes. Dan kijk ik om me heen en zie ik allerlei vrij ‘lelijke’ meisjes met knappe jongens dansen. Ik ben totaal niet verlegen, zie er voor mijn gevoel niet echt lelijk uit, en ben gewoon aan het dansen. Sommige mensen zeggen dat ik arrogant kijk maar met het uitgaan let ik daar erg goed op. Heeft iemand ook dit probleem of hebben jullie tips? alvast heel erg bedankt, want ik word hier super gek van xxxxx

Jongens hebben niet altijd zin in een dronken ‘chick’
Als je gewoon een keer een avond nuchter blijft, en meer cola dan alcohol drinkt kom je leuker over.

Inderdaad, probeer wat minder te drinken en ga subtieler flirten.
Verders heb ik niet echte tips, upje dus.

-

alcohol is gewoon een beetje verslavend. als ik niks drink heb ik altijd het gevoel alsof het feest saai is ofzo.

Maar ze wordt niet dronken want ze weet wanneer ze moet stoppen…
Kan best zijn dat je iets afstandelijks uitstraalt. Of misschien vinden jongens wel dat je er zo goed uit ziet dat ze niet durven?

Stap zélf op de jongens af, wacht niet tot ze naar jou toe komen.
Vaak vinden jongens het wel leuk als er ineens zo’n meisje op hun afkomt.

ja want dan ook weer, zoals gister kwam ik een superknap meisje tegen die van groepje naar groepje ging… gek dansen enzo helemaal bezopen en ik zag haar echt wel met 8 jongens zoenen. bah om jaloers op te worden!

:crazy_face:

hahaha

ur right, het kwam er een beetje dom uit. ik bedoel meer dat zij dan veel ‘‘jongens’’ heeft. niet dat ik met een avondje uitgaat de disco-slet wil uithangen ofzo haha !

Ik heb dat idee ook heel vaak.
Dan denk ik, Boys, waarom gaan jullie met die sloeries?
Vaak is het alleen voor een schuivertje, maar ik kom ook vaak met ‘lege handen’ thuis.
Well ja, ik ben er inmiddels van overtuigd dat je je vent niet meer in den kroeg moet zoeken.

Klinkt naar mijn idee een beetje wanhopig dit…

Het enige wanhopige aan dit topic is dat jij zo’n wanhopig antwoord op mijn vraag geeft :slightly_smiling_face:

bedoel je met ‘chicks’ in de topictitel nou jongens of ben je lesbie?

Jezus, ga nou niet zo doen. Iedereen hier probeert je toch te helpen?

OT: Als jij gewoon op de jongens af stapt, ze vinden het leuk als een meisje een keer het initiatief neemt.
Liever geen jongen, dan dronken en 8 jongens. Slettenactie van dat meisje zeg.

Wat een vaag topic :’)

En ik heb altijd het omgekeerde. Ik zie altijd alleen maar dudes :confused:

ze staat echt niet ineens naast je, knoop 's een gesprek aan

Ik zie mijn reactie niet echt als wanhopig.
Alleen ik vind het een beetje wanhopig klinken dat jij schrijft dat je er echt gek van wordt als je een avond geen ‘chick’ hebt gescoort. Dat je der ook echt jaloers om wordt al je een ander meisje ziet die meer jongens heeft gehad op een avond. Klinkt beetje sletterig. Je kunt tijdens het uitgaan toch ook gewoon lol hebben met je vrienden, het punt van uitgaan is niet [alleen maar] om te scoren.