Geen carnaval dit jaar..

Hallo allemaal,

Sorry als hier al een topic over is… ik kon er geen vinden.
zoals jullie wel weten komt het carnaval er weer aan. Carnaval lijkt me zeer leuk om eens te vieren! En ik zeg “lijkt” omdat ik het nog nooit heb gevierd. Ik ben 19 jaar oud trouwens.
Het klinkt heel sneu maar ik wordt gewoon niet meegevraagd en weet ook niet zo goed wie ik mee zou kunnen vragen… heeft er iemand tips?

En zijn er nog mensen die niet echt gaan zuipen met carnaval of al die feesten afgaan? Zoja? Wat doen jullie als er carnaval is? Ik wil namelijk dit jaar niet thuiszitten met carnaval!

Ik vier het normaal elk jaar. Alleen vorig jaar niet omdat toen iemand dichtbij zelfmoord gepleegd heeft net voor het begon. Ben nog wel met de voorweekenden weggeweest want toen was er nog niks aan het hand. En dit jaar waarschijnlijk ook niet omdat ik (hopelijk) naar de paaz mag voor een opname. En het bijna een jaar geleden is van het overlijden.

En met carnaval ga ik meestal gewoon vaste café’s af, loop wat door de stad want dat is ook altijd gezellig. Maar ga nooit naar andere steden en dorpen. Altijd gewoon in ‘mijn’ stad. Drink niet super veel, de bonnen zijn duur. Neem meestal een flesje mee met malibu of pasoa, dan hoef ik alleen maar cola of jus de orange te bestellen, kost maar een bon ipv 4 voor malibu cola bijvoorbeeld.

Ik zou het onderwerp eens bij kennissen aansnijden en vragen of zij van plan zijn iets te doen met carnaval. Zo hebben zij ook een makkelijke manier om jou mee te vragen als ze dat willen. Wij gaan meestal overdag in het centrum wat rondlopen want daar is altijd wel wat van muziek en soms eens ergens naarbinnen als er een feest is. En 's avonds ook meestal naar een feest, ik ben zelf nog niet echt café’s afgegaan maar dit is wel wat de meeste mensen doen.