Geen borsten

ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb niks…
misschien nog net 4cm… lang :expressionless:
Maar ik schaam me dood want alle meisjes,
van de klas hebben zowiezo al cup a.
En ik heb niets nu weet ik wel dat ik een paar jaar moet wachtte maar
zoveel mensen roepen naar mij mugen tieten wijf!

dat pik ik niet meer daarom wil ik dit weten:

• heb je meer opties dan alleen vulling?
  • hoe snel kan het groeien? (hoelang je echt een cup krijgt als het
    doorgroeit) ongeveer…
  • waren jullie bang om je eerste bh te kopen?
  • hoe reageerde je ouders ? of geen reactie?

bedankt,
tessj

Je moet echt niet aan vulling beginnen, je word dan hartstikke hard uitgelachen zeker als het van de een op de andere dag groter is. Het groeit bij iedereen anders. Ik vond het heel leuk om mijn eerste bh te kopen xD mijn moeder is daar heel nuchter mee, mijn vader heb ik niks verteld die ziet het wel denk ik. :stuck_out_tongue:

vullen is stom whahahahaha zon iemand uit mn klas doet dat ook xD
laughing my ass of xD

Grasklippare , of hoe je ook mag noemen.

Tis echt nie grappig ofzo.,omg.

Véél meisjes op school hebben het,& ik ben al 14.
Zelf heb ik wel al borsten maar ik heb een vriendin en ze is echt zo plat als het maar kan zijn zegmaar.
Het komt heus wel,gewoon wachten.

& als je het echt wilt kan je ook vulling gaan gebruiken ,en trek je niet aan als ze het “raar” vinden ofzo,want dat is het niet.

x

-niet opvullen! als iemand daarachter komt lachen ze je nog harder uit! wacht gewoon en heb geduld… ze groeien nog tot je 21e :slightly_smiling_face:
-hoe snel? geen idee, dat is bij iedereen anders.
-ik vond het wel een beetje raar, maar nu vind ik het zelfs leuk om bh’s te kopen :stuck_out_tongue: je voelt je dan toch zo… ‘‘vrouwelijk’’ xD
-je krijgt niet echt een reactie ofzo, het is niet zo dat je 's morgens wakker wordt en je ineens cup B hebt. mijn ouders zagen het vanzelf wel, je wordt toch ouder he…

ikzelf ben 14, maar ik weet bijna zeker dat er meisjes van mijn leeftijd of ouder zijn die ook ‘‘niets/niet veel’’ hebben. dus maak je niet druk. het komt vanzelf wel… en trek je niets aan van dat gescheld. meestal zijn het jongens die het roepen, en zij moeten zelf ook nog volwassen worden :slightly_smiling_face:

xx

Er zijn zat genoeg mensen die bijna niks tot vrijwel niets hebben.

Moeder natuur heeft mij ook niet veel gegeven maar hoe ouder je wordt des te minder je het kan schelen. Een vrouw bestaat uit meer lichaamsdelen dan een pussy en dikke tetten.

Aan vullen heb ik nooit gedaan houd je jezelf en andere alleen maar voor de gek.
Wees tevreden met wat je hebt :grinning:

Zie er de voordelen maar is van in.
Geen rugpijn en vervelende bijkomstigheden als je een grote cup hebt.
Niemand kan jouw borsten gebruiken als bijzettafel voor een biertje. :wink:

vulling is gewoon triest

maakj e niet druk ik ken een meisje die over maand 16 is en heeft nog 2 ruggen…
ik vond het op het begin zo raar op bh te dragen
dan had je opeens zoveel
maar nu vind ik het wel oke:)

juist :slightly_smiling_face: (vind ik tenminste)

je moet je echt niet schamen hoor! ik ben 15 en heb cup A. Nouja anyway…
ik vond het in het begin wel beetje raar om een BH te kopen. Ikhad ook het gevoel dat iedereen naar me keek in de winkel toen ik het kocht. Maar nu vind ik het leuk om te ze kopen:P en mijn moeder reageerde er gewoon heel normaal op.Maarja dat doen alle moeders toch wel? Ze hebben dit vroeger namelijk zelf ook meegemaakt. Je eerste BH kopen.

grasklippare lacht niet de topicstartster uit maar mensen die vulling gebruiken.

als je 13 zou ik nog geen vulling gebruiken als ik jou was, dan reageren die mensen uit jouw klas nog erger. gewoon wachten… ja ik weet t stom antwoord maar meer kun je er niet aan doen (:

Precies en vullen is geen oplossing omdat je dan nog steeds geestelijk je ermee bezighoud dat "het niet echt is;.
Het accepteren is zoveel makkelijker.

ja precies.

je ziet ook heel snel of iets vulling is of niet hoor xD

Niet schamen, niet opvullen en gewoon iedereen negeren die er wat over zegt en vóóral geen plastische chirurgie.!!
Ik heb ook maar een A’tje en daar heb ik best lang op gewacht… (terwijl mijn moeder cup D heeft!) Als je kleine borsten hebt raad ik je aan een bh te kopen, dat zien ze er ronder en iets groter uit. En verder… bij iedereen groeien ze verschillend!

Os sorry ik ben hier nieuw ik ben er nu pas achter gekomen hoe je moet reageren! bedankt voor jullie antwoorden maar…
ik heb vrijdag school feest en ik neem me beste vriendin mee uit groep acht en ik zit in de tweede en zei heeft b dus ik schaam me nogal weetje…

wat wou je eraan doen?
het wordt er niet mooier op als je vult hoor

Groeit nog heel lang door en de een is nou eenmaal wat later dan de andere. Maar ik zou geen vulling gebruiken als ik jouw was. Op mijn 14e ben ik om die reden ook uitgescholden voor strijkplank en toen vond ik het ook vreselijk. Maar als je wat ouder wordt worden die mensen ook wat verstandiger enzo…Ik heb er nu ook schijt aan. De wereld draait niet om wie de grootste tieten heeft…xD

Niet opvullen, dat helpt niet, en je gaat je er ook niet beter door voelen, omdat je mensen eigenlijk ‘bedriegd’.
je zou wél bij de H&M een Cup AA kunnen kopen, die vallen héél klein uit, en er zit wel versteveging in, waardoor 't als íets meer lijkt, maar niet overdreven.
Ik ben nu 16, en nu heb ik cup B, maar ik heb ook heel lang moeten wachten totdat ik hier was, vorig jaar had ik nog maar amper A, dus geen paniek, het komt vanzelf, iedereen heeft dat om een andere tijd. ^^

ik weet ik kijk dood maar dit ben ik dus nu snappen jullie me :pensive:

http://img407.imageshack.us/img407/160/img4691oe1.jpg

[klik]

Maare… toen had ik nog kort haar XD