geen borsten ????

Hooi ik ben een meisje van 13 bijna 14 en ga naar de derde
Ik heb echt nog geen borsten ja misschien klein beetje maar ik zie dat als niks
Ik ben al bijna 2 jaar ongesteld en derest van die dingen die je krijgt in puberteit hebik ook al een tijdje maar het lijkt alsof m’n borsten gewoon helemaal niet meer groeien…
m’n vriendinnen hebben echt al veel meer
En m’n vriendinnen die hetzelfde hebben zijn nog niet ongesteld
Dus daarom vind ik het ook een beetje raar :S
Maar mijn vraag was dus… Gaan ze ng groeien? Want ik ben t echt zat dat mensen mij de hele tijd plat noemen

xD beetje rare vraag Miss maarja

Komt allemaaaaaal goed. :slightly_smiling_face:

^
Jaja i know ik ben nog jong
Maar omdat ik met al die andere dingen vrij vroeg was vind ik het raar dat dit zolang duurt

Bij de een groeit het sneller dan bij de ander. Je groeit tot ongeveer je 18e dus je borsten hebben nog tijd zat om te groeien

En sommigen hebben gewoon niet zoveel. Niks aan te doen en ook niet erg. Maar nog tijd zat hoor :slightly_smiling_face:. Je borsten groeien zelfs door tot je 21ste

Ik heb hetzelfde als jij (Zelfde leeftijd, en bijna geen borsten) maar maak je geen zorgen, het komt wel goed, ze groeien nog heel lang.

join the club
ik ben 18 en nog steeds plat lmao

Haha, daar moet je je echt niet druk om gaan maken. Wacht af tot de tijd rijp is. Ze groeien echt wel, daar is de vrouw voor gemaakt.

Vraag eens aan je moeder en tantes en nichten wanneer hun borsten begonnen te groeien. Dan krijg je vaak ook al wat duidelijkheid. Alleen klopt dat niet altijd, want al mijn tantes en nichten hebben minimaal cup c en ik cup A en die van mij groeien allang niet meer :confused:

Ik ben nu 16 en ook bijna plat. Maar het komt allemaal nog wel goed, (denk ik, hoop ik)
En tja ik vind het wel een voordeel hebben, als je rent gaan ze niet helemaal op en neer. haha :slightly_smiling_face: