geen bereik.

hoi wie heeft vodafone en ook geen bereik?

Ik heb vodafone maar wel gewoon bereik… Dus ik kan je niet verder helpen helaas

ook vodafone… ook gewoon bereik… maar ik was laast in noord holland(woon zelf in zuid holland) en daar kon ik geen normaal telefoon gesprek voeren.

Waar woon je? En dat heb je net pas, nog nooit gehad?

ben sinds week verhuisd naar het noorden van het land (jammergenoeg)!
ik heb het wel eens vaker gehad maar was na 1/2 uurtjes voorbij en dan had iedereen op school van vodafone het probleem. maar nu heb ik het al sinds 5 uur? …

oook bereik woon Zeeland

ik woon in drenthe, maar ik heb ook gewoon bereik!

bereik, ook in het noorden.

ik heb ook gewoon bereik en woon in Groningen .

Ik heb vodafone en ik heb heel vaak geen bereik… Weet niet waar dat door komt…

nou ik word gek. kan me vriendinnen niet bereiken en ook geen smsjes ontvangen… :S

ja? het kan niet afgesloten zijn …

mensen op twitter hebben het over onweer dat het dan niet werkt. maar het onweert niet en ook geen regen :l

12345

He dat is vervelend. Al gebeld naar de helpdesk of heb je het nu net pas?

Hier onweert het wel :3. Heel hard, haha. Maar heb gewoon bereik? Nooit last van.

Jep, geen 3G though, maar ligt aan de onweer volgens mij

maar er is in het noorden geen onweer of regen? en ik weet niet of het al vanaf 5 uur bij anderen onweert?!

Het regent en onweert hier bij mij, maar ik heb ook vodafone en nog steeds bereik.

ow nou ik ken nog 2 meisjes die hebben alleen 0/1/2 streepjes op hun kamer en ik ging zonet ook even naar boven daar heb ik steeds 1 streepje en valt gelijk weer weg na 1 sec. en dan weer 1sec 1 streepje en valt het weer weg. dus ben niet enigste hier in de omgeving!