Geen behoefte aan relatie

Hoi,

Ik ben een dame van 20 jaar oud en heb
nog geen relatie gehad, omdat ik er ‘nog’ geen behoefte
aan heb…
Ik vind het leuk om wat te gaan eten of drinken met een jongen
en om vaak af te spreken but thats it.
Ik hou het gewoon op vrienden omdat ik pas later een relatie wil en nu een lekker leven heb zonder koppijn haha
Maar veel jongens kunnen dat niet accepteren en willen meestal meer
dan vrienden zijn :pensive:
Hebben meer meisjes hier last van of ben ik de enigste? :stuck_out_tongue:

Nee hoor meid. Ik had ook heel lang geen behoefte of verlangen naar een relatie. Ik dacht precies hetzelfde, geen koppijn en lekker veel vrije tijd. Maar ik kwam er achter dat ik voor de juiste jongen wel mijn vrije tijd wil inruilen. Dus ik denk dat je nu gewoon solo geniet omdat niemand je echt laat ‘zweven’. Tot die tijd, doe je ding!

Voor een succesvolle relatie moet je bereid zijn 50 procent van jezelf te geven aan je vriend of partner. En zolang je dat niet wilt of kunt ben je gewoon (nog) niet toe aan een relatie.

En zo te lezen is TS nog niet zo ver. :flushed:

Nouja prima toch?

ik ben 21 en heb hetzelfde. (:

heb ik ook ! hahaha,

dit topic kan t beste bij liefde en boys btw

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/wij-hoeven-nooit-een-relatie-enof-kinderen-enzo-300399.0.html

Misschien kan je hier je ei kwijt? :stuck_out_tongue:

Alhoewel, ik zie net dat het in dat topic gaat om nooit een relatie, terwijl jijzelf aangeeft dat dat nou ook niet zo hoeft te zijn hahah.

Oh ha, wat toevallig. Dit heb ik vandaag dus in het wwjneek topic gezet.

Ik ben nu 18 en ik heb het gevoel dat ik eigenlijk nooit een relatie hoef. Behoefte is er gewoon niet. Fijn dat er meer mensen zijn die de behoefte niet hebben :’).

Ik heb het sinds een tijdje ook. Twee relaties gehad, 1 van anderhalf jaar en de ander een half jaar. Vind het nu gewoon zo heerlijk om alleen te zijn, Alle tijd en aandacht gaat naar jezelf. Het fijnste is nog dat ik zelf 24/7 bepaal hoe ik me voel. Niemand die mijn humeur nu kan beïnvloeden : ) Achja ik heb zo iets van, ik geniet nu gewoon van het single leven, een man komt later wel.