Geen behoefte aan een vriendin?

Okay, ik vind een jongen dus helemaal geweldig, laten we hem K. noemen.
K. en ik praten wel al een tijdje, en gisteren zijn we met vrienden naar Amsterdam gegaan.
We hadden echt superveel lol en het was heel gezellig.

Toen we allebei weer thuis waren hebben we nog even gepraat over msn, maar er kwam niet veel uit aan zijn kant.
Nou gebeurd dat wel vaker, maar toch, als je dan de hele dag met elkaar heb gechillt en dat hij dan ineens minder zegt…

Afijn, een vriendin stelde voor, die ook bevriend is met K., om te vragen hoe het was en of hij nog leuke meiden had gezien.
Toen reageerde hij heel vaag, maar waar het op neerkwam is dat hij er niet naar op zoek was/geen behoefte had aan een vriendin.
Alleen, hij flirt wel regelmatig met me en we hebben vaak veel lol.
Ook maakt hij opmerkingen dat ik maar een keer langs moet komen over een paar dagen, omdat ze ouders er dan niet zijn.
Maar nu ik dit gehoord heb, weet ik niet of het wel zo slim is om langs te gaan, omdat ik hem anders misschien écht leuk ga vinden, terwijl hij eigenlijk geen vriendin wil.
Aan de andere kant, als ik er heen ga kan hij ook inzien hoe gewéldig leuk ik wel niet ben… -kuch

Wat zouden jullie doen?
Help!

Zoveeel jongens zeggen dat ze geen vriendin willen etc. maar dat doen ze misschien alleen maar omdat ze niet open durven te zijn daarover, of omdat ze geen zin hebben in vragen als: ‘Wie vind je leuk dan?’

Misschien is hij daar nogal verlegen over. En al zegt hij nu dat hij geen vriendin wil, dan kan jij daar toch verandering in brengen? :smirk:

Wow lastig.
Je kan er heen gaan en er gewoon niet veel van verwachten.
Dan houd je er ook een leuke vriendschap aan over. Of heb je zoiets van: ‘all the way’ of ‘nee’?

haha nee we kunnen ook gewoon vrienden zijn natuurlijk,
maar ik zie hem liever als me vriendje (A)
alleen een beetje duidelijkheid van zijn kant zou leuk zijn ><’

Ik zou er dan gewoon heen gaan. Misschien is hij duidelijker als jullie twee samen echt alleen zijn en face to face met elkaar praten.

hmn ja.
dat gaat ook wel makkelijker als er geen vrienden bij zijn enzo (:

hehe dat dacht ik nou ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

mmh het is wel lastig.
Maar ik zou toch naar hem toe gaan, anders krijg je gegarandeerd spijt!

hmn dat dacht ik ook!
maar bv nu ook op msn,
heel leuk gesprek en alles
en ineens zegt hij hélemaal niks meer
dan wiik bv niet stalkerig over komen door te zeggen van; JOEHOE ofzo
maar vervelend vind ik het wel :tipping_hand_man:

upup!
nog suggesties?

Ik zou er heengaan. Jullie zijn dan met z’n tweetjes en kunnen echt praten en lachen. Misschien is dat wel het begin van iets moois óf je komt erachter dat hij toch niet zo leuk is. Is hij toch leuk maar wil hij geen vriendin? Wees dan gewoon een goede vriendin van hem. Wat niet is kan nog komen, nietwaar?