Geen alcohol en uitgaan voor mij! Ook voor jou?

Hooi!

Veel meiden, van de leeftijdscategorie 16 of ouder, houden van uitgaan, alcohol en die dingen. Heel veel van mijn vriendinnen ook. Ik ben een meisje die dus absoluut niét van uitgaan en alcohol houdt…

Ik vroeg me af of er hier meerdere meiden zijn die geen alcohol drinken en nooit uitgaan. En wat doen jullie op avonden waarbij ál je vrienden/vriendinnen weg zijn, aan het stappen zijn dus, en jij zit alleen thuis? :slight_smile:

Ik ben benieuwd hoe jullie de avond doorkomen!

Ik ga nooit uit, dus heb geen ervaring hiermee. Up!

Nahja je moet niet doen wat je niet leuk vind toch?
Al moet ik toegeven dat ik een dik partyanimal ben, haha!
zie dit maar als een up. (’:

Haha dat zeg ik juist, als jij nooit uitgaat, hoe vermaak jij je dan op avonden als al je vrienden/vriendinnen uitgaan en jij blijft alleen achter, thuis? :grinning:

Ik heb wel even zo’n periode gehad, ik vond uitgaan helemaal niet leuk en drinken hoefde voor mij ook niet, maar ik denk dat dat kwam doordat ik een vriend had toendertijd en die vond het niet fijn als ik uitging.
Inmiddels vind ik het wel heel leuk, maar ga ik nog steeds niet elke week maar hooguit 2 keer per maand…

Ik ging heel vaak wel mee uit, maar doordat ik zo druk ben de laatste tijd niet. Heb ook het gevoel dat ze me niet meer meevragen, dat is wel kut. Ik vind uitgaan wel leuk, alleen met deze kou niet zo zin.

Ja, ik heb hetzelfde! :slightly_smiling_face: Maar ja, ik vind het inderdaad een goede vraag hoe je je dan vermaakt, ik heb dan ook wel eens dat ik het hele weekend alleen ben en niemand zie…

Ik hou ook niet super erg van uitgaan en ik had dat probleem ook altijd. Ik zou alleen niet weten wat je dan wel moet doen want ik verveelde me dus wel vaak in het weekend. Nouja ik heb (en had toen) een vriend dus dan zat ik in het weekend bij hem :stuck_out_tongue:

Ik ga niet elke keer, maar ik hou wel van een feestje.
Maar zou het wel jammer vinden als mijn hele vriendengroep zou gaan behalve ik, ik hou er niet van om dingen te missen.
Maar als jij het niet leuk vind, moet je het niet doen. Maar opzich zou je wel eens mee kunnen gaan, gewoon omdat je bevriend bent!

ik ga ook bijna nooit uit… alleen als ik met vrienden op vakantie ben dan laat ik me een weekje gaan. voor de rest van het jaar praktisch niet. ik mis het uitgaan niet. en nu door pfeiffer lukt het sowieso niet… maar goed:P als ik dan met een vriendin afspreek (die houdt ook niet van uitgaan) gaan we film kijken oid.

Ik heb hetzelfde! Ik heb vrienden/vriendinnen die uitgaan en ieder weekend iets doen. Maar ik niet. Dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik drink niet, rook niet, ga niet uit en vind het helemaal prima, want het is helemaal niets voor mij.

The same problem here, vandaar dat ik dacht; laat ik een topic opstarten en vragen wat mensen in het weekend doen! Misschien hebben mensen leuke suggesties om in het weekend te doen, en kan dat anderen weer een leuke avond opleveren. :grinning:

Waarom verander je de beginpost nou dan?

Ik verveel me eigenlijk bijna nooit. Ik ga als ik niet naar een vriendin ga 's avonds gewoon een film kijken of zoiets. Of even op girlscene :stuck_out_tongue: (maar eigenlijk is dat ook niet leuk om de hele tijd te doen). Maar op de vrijdag en zaterdagavond ben ik al blij dat ik thuis kan zijn en lekker even niks hoef te doen.
Overigens gaan mijn vriendinnen zelf ook niet echt ‘uit’ met alcohol drinken enzo :stuck_out_tongue:

Bedankt voor je reactie, maar dat meegaan heb ik best vaak geprobeerd. Ik vind het gewoon niet leuk, bijna de helft van je vriendinnen doen dan overdreven anders omdat ze alcohol hebben gehad, lopen telkens weg en dan sta je ergens alleen, of je wordt buitengesloten, of je bent je groepje kwijt, of je bent met je vriendin die lekker staat te zoenen met een jongen naast je, dat is ook zo ongemakkelijk! ;-p Maarja, ik hou er gewoon niet van en ik zal er ook nooit van houden denk ik. Ze zeggen nooit nooit, maar ik weet het wel zeker. :grinning:

Ik drink wel (niet al teveel) en ik ga ook af en toe uit, maar steeds minder. Maarja ik begon pas met uitgaan toen ik een jaar of 18 was, en ben het nu al zat :’)
Dit weekend ben ik ook lekker thuis gebleven.

Ik teken heel erg veel in het weekend. Ook hang ik veel rond op fora xD Helaas gaan al mijn vrienden nog graag uit, dus ik ben meestal alleen in het weekend op de zaterdag avond. Ik pak graag ook eens een keertje een filmpje, maar niemand die dat echt leuk lijkt.

Om de vraagstelling iets duidelijker te maken, heb het gevoel alsof ik het heel erg onduidelijk heb geformuleerd. Vandaar :grinning:

Maar voor dat je vrienden uitgaan, dan kun je toch wel gewoon bij ze zijn? Is toch gezellig.

Ik heb er zelf ook nog echt geen behoefte aan. Ik rook ook niet, drink verder nooit ofzo, hoeft allemaal niet. Vind een avondje met vriendinnen film kijken ofzo ook leuk :slightly_smiling_face:

Ik heb zo’n periode gehad. En toen vond ik het ineens heerlijk om uit te gaan en te zuipen.

Who cares, mensen doen wat ze leuk vinden.