Ik weet dat hier waarschijnlijk al een paar topics over zijn, maar ik vind niet echt een goeie.
Dus ik heb niet echt een “probleem”, het zit me gewoon een beetje dwars :’)
Ik heb 1 echte vriendin en nog een paar andere, maar dat zijn de populaire meisjes en ik ga niet echt meer met hun om. Ze sluiten mij en m’n vriendin namelijk uit. Vooral mijn vriendin en dan is dat natuurlijk niet zo leuk voor haar. Maar goed. Iedereen vindt die 3 meisjes zo mooi, wat ik en m’n vriendin niet zo heel goed snappen. Maar dat is het punt niet. Ze hebben natuurlijk heel veel aandacht van jongens (en veel vriendinnen enzo). Maar ik niet (en mijn vriendin ook niet) Ik denk dat iedereen ons zo ziet als seutjes ofzo ? Ik weet het niet goed.
Ik vind dit best vervelend want ik wil natuurlijk ook wel eens aandacht van een jongen :’) Ik hoef geen vriendje of zo hoor, of toch niet op dit moment. Maar dus, ik vind het jammer dat er nooit jongens naar ons komen als het bv. pauze is. Of dat als er eens iets wordt georganiseerd we altijd alleen met z’n tweeën zijn en niet bij een groepje kunnen gaan staan of mensen op ons af stappen om te praten.
Wat kan ik hieraan doen ? Of beter gezegd, hoe kan ik in contact komen met mensen om zo toch een beetje meer vrienden te krijgen ?
Ohja, ik dacht misschien dat het zou kunnen liggen aan hoe ik er uit zie (middelbare school he ), maar ik heb mijn haar laten knippen en zie er wel een beetje goed uit. Dus ik snap het niet ? Ik kijk ook niet de hele tijd chagrijnig of zo …
PS: sorry voor de wanhopige titel, zo’n groot probleem is het ook niet ;p Ik wist niet goed wat ik anders moest zetten haha