Geen aandacht

Hee,
Ik heb een soort “probleem”… Als ik met mijn twee beste vriendinnen iets ga doen, krijgen zij alle aandacht… Misschien ligt het wel aan mij hoor, maar als er jongens bij zijn (vrijwel elke keer), gaan die elke keer naar hen en sta ik er gewoon bij… De een, S die geeft niet zoveel om die aandacht, maar ze is echt beeldschoon, dus dat is wel logisch. Maar de ander is helemaal niet zo heel erg mooi… maar de jongens staan op een of andere manier echt voor haar in de rij.
Het lijkt wel alsof er op mijn hoofd staat “Blijf bij mij uit de buurt” … Ik baal er gewoon van en weet niet zo goed wat ik ermee moet…

Waarom haal jezelf zo neer?
‘maar de andere zijn beeldschoon, dat is logisch’

Zelfvertrouwen trekt aan, als je je niet goed in je vel voelt zal niemand daar aangetrokken door voelen.

Praat hierover met je vriendinnen dat je je zo voelt, als ze echte vriendinnen zijn zullen ze je helpen en je erbovenop helpen :wink:

Probeer zelfvertrouwen te hebben, en gewoon vrolijk doen!
Ze komen er vanzelf wel achter hoe leuk jij bent :wink: Als je jezelf blijft komt het echt wel goed!!

Ik dacht altijd hetzelfde, totdat ik zelfverzekerd werd zonder de aandacht van jongens en ik ze opeens van me af moest slaan.