Geen aandacht

hey meiden,
Ik heb nu 2 maanden een heel lief vriendje. Ik merk alleen de laatste tijd dat hij veel minder zn best doet voor me. Tuurlijk verwacht ik niet dat hij heel klef gaat doen en 24/7 contact wil. Maar hij doet best wel kortaf tegen me via whatsapp, en als ik dan iets leuks vertel of laat zien dan krijg ik amper reactie. In het echt is dit weer totaal niet. Ik weet niet of ik het zo raar vind maar ik krijg amper een ‘ik hou van je bericht’ of ‘hoe gaat het schat’. Voelt alsof ik zn maat ben.
Ik kan hem al best weinig zien, 1x per week meestal. Ik ga nu best wel door een moeilijke periode en merk dat ik hem best wel nodig heb qua steun maar in plaats daarvan zegt hij dat hij geen tijd heeft en we deze week dus niet kunnen afspreken.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet doen… Maak ik me te druk?
Liefs x

Je moet dit bovenstaande aan hem vertellen.
Dan kan hij er vast wel wat aan doen. :slightly_smiling_face:

Heb ik dus gedaan. ´Stress door school´… Ja ik ook? Maar geen reden om kortaf te doen. Snap soms echt niks van jongens…

Het hangt er ook vanaf hoe zwaar die stress op hem doorweegt. Ik had 2 weken geleden examens (België) en wist niet of ik de richting die ik wil doen volgend jaar wel zou kunnen doen. Dan kwam alles op de tweede plaats en ging school voor op alles. Binnenkort is het vakantie, dan zal het wel beteren. Waarschijnlijk zie je hem dan ook vaker en aangezien je zegt dat er geen problemen zijn als jullie samen zijn, komt alles wel in orde. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je je over de whatsapp gesprekken niet zo druk hoeft te maken, jongens zijn nou eenmaal minder geïnteresseerd in whatsappen. Wij meiden willen alles vertellen en verwachten daarop een leuk of lief antwoord. Jongens zijn daar op een of andere manier gewoon niet zo van. Maar over het feit dat jij hem nu nodig hebt, ik zou het hem zeggen. zeg dat je hem nodig hebt en dat je snapt dat hij het druk heeft maar of jullie elkaar alsnog kunnen zien deze week, al is het maar eventjes.