geen aandacht krijgen

ik had een week gelede met een jongen geopend hartstikke leuk geknuffeld ect daarna nog een x bij hem thuis (samme met een vriendin) film gekeken hij leek me wel leuk vinden naar me lache en aandacht zoeken ect heb ik hem toen niet egt gegeven.

maar nu ik was vrijdag uit was hij ook gaf die me niet egt aandacht en vandaag was ik naar skatebaan zij die zowat niks tegen me maar ik hoopt dat die verliefd op me zou worden ik ben misschien ook el te wanhopig ofzo ken hem ook pas net.maar ik moest dit ff van me af schrijven en misschien kunnen julie tips geve al is het niet egt duidelijk verhaal ben niet goed in schrijven:P

zal ik hem nog x met mij aleen vrage te chille :slightly_smiling_face:?

Misschien wilt ie juist dat jij hém aandacht geeft.
ik denk dat als ie op de skatebaan is of je hem ziet lopen, gewoon hoi zeggen. Als ie niet reageert dan ja boeiend, en als ie dat wel doet erbij zitten. Dan merk je dat ie toch wel interresse toont :] en als ie dat doet kun je ook inderdaad een x met hem ‘’ chillen ‘’ xD

toen ik aan kwam zij die vrolijk jo ofzo ik lachte geloof aleen maar dus ligt dnek ook aan mij en hij heeft zoveel vriende urg urg dat die natuurlijk ook aandacht heb voor diegene:P

maar ik vidn fijn om lekker te klagen laat me weer beter voelen en dan moet ik amar kijke of die x aleen emt mij wil chille ik wil ook altijd alles te overhaast

ik wouw een word verbetere toen kwam dit

Ja je drukte op quote, in plaats van op wijzigen,
en dat moet je dus niet doen