GEEL minirokje + GROENE broek = help!

wilde precies hetzelfde zeggen n_n

ik heb ook een geel rokje waar ik niks mee kan :confused: een zwarte panty en vest staat er gewoon niet bij ._. dat lijkt echt heel raar, omdat het dan het enige gele is… en als ik er nog iets geels bij doe is het een beetje TE :stuck_out_tongue:
die groene broek is leuk! ^^ gewoon met een zwarte trui en zwarte schoenen…

Het klinkt eigenlijk best leuk zo :slightly_smiling_face: Het probleem is dat mijn all stars ice blue van kleur zijn dus gigantisch zullen vloeken, maar dan worden t pumps :wink: En zwart vestje heb ik ook nog niet (maar die was ik al wel van plan te gaan halen voor in de winter). Erg bedankt voor je tip!! Misschien wordt het dan toch nog wat, haha! xx

Jullie raden trouwens nooit wat ik uiteindelijk met die groene broek heb gedaan…

Geruild met een vriendin van me voor een schattig jurkje! x) Zij vond um wél helemaal t einde en ik blij met haar jurkje.
Kheb jullie tips wel doorgegeven aan haar, vond ze ook erg handig :stuck_out_tongue:

xx

uhm, met die groene broek gewoon gympen dr onder of ballerinas, en zwart/ wit/ grijs shirtje dr boven niet té veel kleur van make laat de broek gwoon ht speciale zijn.

gele rokje, paar laarzen (zwart/grijs) maillot kan kleurtje of gwoon ook zwart/grijs en dan een simpel shirtje met een vestje(gekleurd of ook basic).

njah dat zou ik dr mee gaan doen teminste hoop dat je dr wat aan hebt.

het is een beetje smaragd groen en dat staat erg leuk met bruin =)
Krijg je een beetje een bos gevoel !

idd, je kan die groene broek (die trouwens freaking awesome is) overal mee combineren…

kvind die schoenen juist daar niet mooi bij eigenlijk.
tis een beetje een streetstlyle broek en dan die schoenen erbij.
kan ook liggen aan dat ik zo’n punt gewoon afschuwelijk vind xd.
niet gemeen bedoelt ofzo ;p.
x

Rokje met wit aan doen → ook al zou k em alleen zomers dragen!

Ik zou bij die broek gewoon een wit/grijs topje en dan simpel houden met zilvere sieraden…
Kwa schoenen kan eigelijk alles maar het mooiste is denk ik iets zwarts,en als het een skinny is kun je beter geen sneakerz aan doen want dan lijk je korter,ik zou kiezen voor pumps
Succes
Xkus

niet egt mijn smaak
maar met een wit shirtje
is het wel leuk ?:grin:

in iedere geval niet weggooien, dat zou zo zonde zijn!
de groene broek kun je prima aan met een geel/zwart/wit/paars/blauw shirtje.
dat rokje kun je het best bewaren voor de zomer, en dan naar het strand dragen, en anders een zwarte legging! (geel met zwart is zooo hip!)
='D

uhm die broek is skinny he? die vind ik heel mooi dan, gewoon met killer heels of enkellaarsjes met een hak, en een leuk truitje met vestje ofiets.

& dat rokje… tjah die vind ik niet mooi