GEEL minirokje + GROENE broek = help!

Ha meiden, dit heb ik een hele tijd geleden in een rare bui gekocht ofzo denk ik… kan er echt niks mee, weet iemand dit toch nog goed te combineren?

http://i30.tinypic.com/1z565id.jpg

http://i25.tinypic.com/2iw34g5.jpg

‘Groenheid’ vd broek.

De kleuren zijn in het echt nog 10x feller (schrik!), aah! :stuck_out_tongue:
xx

Rokje is super super super vet! Verkoop je het?

& voor de broek heb ik wel een tip. Zet zo een foto erop voor je :slightly_smiling_face:

Plaatjes worden btw (bij mij in ieder geval) kleiner na 10 sec. ofzo :stuck_out_tongue:

http://i28.tinypic.com/2qwhglf.jpg

Sorry van de rare foto.

Zijn leuk =D
Je kunt ze allebei gewoon met een zwart hempje/tshirtje dragen, leuk me leuk =)

rokje zou ik eerder in de zomer dragen… combineren met zachte kleurtjes… misschien wit en heel licht roze ofzo (A)
op de broek zou ik gewoon een zwart simpel shirt dragen ofzo

Rokje wilde ik idd in de zomer dragen, maar gewoon in de kast laten liggen :open_mouth:
Is een andere kleur ook mogelijk? Want het wordt best wel donker anders, heb namelijk lang zwart haar en een wat getinte huid (al verdwijnt dat in de winter wel :stuck_out_tongue:)

een andere kleur is vast wel mogelijk… maar ik zou het een beetje daarbij houden omdat de broek zelf al zo fel gekleurd is… (A) je kunt het altijd met accesoires wat opleuken zeg maar…
welke andere kleur er leuk bij zou staan weet ik zo niet… zou je eigenlijk gewoon eens een paar kleuren moeten proberen

Oh! Die groene broek is echt heul leuk! Gewoon een leuk zwart ietsje erboven. Of creme kleurig. En een paar mooie laarzen. jaaah *ziet het al voor zich*

Haha, zo heb k die broek dus noooit in gedachte gehad :stuck_out_tongue:
Maarre… mooie laarzen… in welke kleur? Want zwart op zwart shirtje of iets lijkt me niet echt spannend zeg maar :stuck_out_tongue: xx

groene broek past haast overal bij hoor, en ik zie geen foto van een geel rokje. Kun je die nog wel laten zien want nu ben ik kei nieuwssschierig.

ik vind het wel een leipe foto! =D

Geel rokje staat er wel bij, maar omdat t plaatje in het begin nogal groot is is ie naar de zijkant geduwd zeg maar :stuck_out_tongue: Wacht 10 sec. en t plaatje wordt kleiner en… voila! xx

die groene broek moet je gewoon met een leuk wit tuniekje, of een wit wijdvallend shirtje dragen [ja, moeilijk uit te leggen] het rokje is echt heeel zomers… ik zou het met een grijs topje dragen maar niet in de winter.

Euhm… jaaha, oke das wel een goeie, haha. Grijs? Wit vind ik té. Zwart vind ik wel kunnen trouwens. Als je een zwart shirtje met iets kantigs of fladderigs aandoet (denk romatiesj) en dat is dan beetje een eyecatcher, dan kunnen zwarte laarzen toch best?

Hmm! Een romantisch zwart-shirt erop is een goed idee :grinning: (ik heb alleen simpele shirtjes zwart, ben namelijk ni zo fan van zwart, maar goed, leuke uitzondering kan geen kwaad)! Of toch voor iets crémigs :slightly_smiling_face:
Dat ga ik mr eens proberen, denk wel met simpele zwarte pumps eornder, mn zwarte laarzen zijn best opvallend. Jammer genoeg kan k pas volgende week de stad in om te shoppen… even wachten dan maar. Thanks! xx

Andere ideeën zijn btw nog welkom natuurlijk :slightly_smiling_face:

ooh die groene broek vind ik vet! :grin:
ik vind eigenlijk de combinatie met je dekbed (die bloementjes) wel heel leuk, als je een topje met zoiets hebt ofzo kan je dat erbij aandoen en dan een cardigan erbij ofzo

Ik denk dat je de groene broek gewoon kunt dragen zoals een spijkerbroek. Alleen dan wel met matchende kleur natuurlijk! Ik denk dat een off white leuk tuniekje met knoopjes of franjes of iets er erg leuk op is en dan eventueel een vestje erover! Of zwart inderdaad.
En het gele rokje, daar weet ik zo net niet iets op.

groene broek dragen met donkerbruinelaarzen erover heen. En een wit s-shirtje

rokje…witte legging en witte t shirt

ik vind het gele rokje echt geweldig!
draag hem met een zwarte legging/panty,
een paar allstars (pumps of ballerina’s zijn eigenlijk ook wel goed : D maar allstars maken het wat stoerder)
wit of zwart shirtje ( met een printje is ook erg leuk!)
en als het koud is een zwart of grijs vestje