Geek Glasses

Ik heb blond, kort haar.
Mar ik ben doooool op geek glasses maar is dat niet leuker bij lang haar?

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je kort of lang haar hebt, de vorm van je gezicht is veel belangrijker!
Ik zou zeggen, zet er eens een op, dan zie je vanzelf of het leuk is :relieved:

ik vind ze ook superleuk! en ik vind niet dat ze echt alleen bij lang haar staaan, misschien is een foto handig? het staat gewoon leuk of niet zegmaar

Boeiend!!
Ik vind ze sowieso dom!

Dan hoef je ook niet te reageren op een topic die daar over gaat, doos.
Ik weet niet hoe je een foto erin moet zetten anders dan kon ik het laten zien.
Of is het gewoon kopieren en plakken?

Ik denk dat het wel bij alle haarstijlen kan. :slightly_smiling_face:
Maar je moet natuurlijk zien of het wel bij je gezicht past… En zoiets hangt van persoon tot persoon af.

Foto = plaatje uploaden via vb: imageshack.us

of www.tinypic.com (vind ik beter, maar imageshack kan ook.)

www.tinypic.com → url kopieren
& dan in je forum post zetten:
de url van je foto

^^. ahhh ik hou van die nerdbrillen. volgens mij staat het bij iedereen wel ofzo.

Meisje dat ik ken heeft kort, blond haar en draagt soms ook van dat soort brillen.

```html

http://Image and video hosting by TinyPic

```

Ik vind die dingen ook lelijk , dus ik vind dat ze bij niemand echt mooi staan . Lang of kort haar … geen van bijde

staat wel schattig =]

```html

http://Image and video hosting by TinyPic

En?
Wat vinden jullie ervan?
```

```html

Image and video hosting by TinyPic

```

sorry maar ik vind het niet zo mooi

Nog meer meningen:

Volgens mij maakt het geen ene flikker uit wat voor haar je hebt, maar of je een leuk hoofd hebt :]

ik vind jouw haar leuk =)

Juist bij kort haar vind ik het leuk staan! Dat geeft een rauw randje aan je look. Maar bij lang haar kan het heel goed. Maak anders even een foto van jou met zo’n bril op dan kunnen we makkelijker oordelen.

Oh zie net dat je al foto’s had geplaatst, me so sorry. Maar ik vind 'm iets minder bij jou staan eerlijk gezegt.