geeft hij wel om mij?

hi,

mijn vriendje vraagt nooit aan mij" hoe het met me gaat, hoe t op school ging of op m’n stage" hij vroeg zelfs niet waarom ik naar de dokter moest. ik vraag zulke dingen altijd aan hem. geeft die wel om mij? ik durf er niks van tegen hem te zeggen, want heb geen zin in wéér ruzie…
wat kan ik doen??

Ik heb precies hetzelfde. Hij appt me ook niet meer e.d. Ik ben erachter gekomen dat hij wel om me geeft maar hij een beetje uitgekeken is op me omdat ik te snel boos word

precies dat heb ik ook! ik ben namelijk best wel jaloers ens…

mijn vriend vroeg dit nooit meer. Ik vind dat je dat als je nu al geen zin meer hebt om emotioneel/sociaal in je vriendin te investeren, er sws geen toekomst in zit.

en dat blijkt, want hij vond ‘dat we uit elkaar gegroeid waren’ en maakte het uit. Vind je het gek dat je uit elkaar groeit als je nooit interesse toont…

jaa… ik wil m alleen niet kwijt
ik weet ook niet wat ik nu moet doen…

Op gegeven moment vroeg m’n vriend dat ook niet meer. Toen hebben we een hele discussie gehad en kwamen er allemaal dingen boven wat we allebei anders wilden. En proberen we nu meer aan de communicatie te werken. Kaart het aan bij je vriend, soms heeft ie het zelf niet door dat hij het niet vraagt…

hoe moet ik t aankaarten? vind ik nogal moeilijk, ben bang dat we ruzie krijgen…

Ik zou er een keer rustig over beginnen als jullie samen thuis zijn en hij is ontspannen (dus hij komt niet net terug van zijn werk o.i.d.) en dan iets in de trant van:’ Ik hou heel veel van je, maar het valt me de laatste tijd veel op dat… en dat geeft mij het gevoel dat…
Vooral in de ik-persoon praten hem niet aanvallen, denk ik.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar zo pak ik irritaties met vriendinnen altijd aan haha
Succes!!