Geef je mening over Relaties/Sex & WINFilmtickets (+help 3studentes uit de nood)

Moet Prince Charming knap zijn en veel geld hebben? Of toch liever die schattige grapjas? Wat verwachten meisjes tussen 12 & 22 jaar eigenlijk van relaties, liefde en intimiteit?

Vul snel de enquête (volledig) in op www.wincinematickets.tk en maak kans op DUO CINEMATICKETS. Het is volledig anoniem. Bovendien help je 3 studentes (mij, Emilie en Liske) met hun onderzoek voor hun laatstejaars thesis.

Elke enquête telt dus je zou ons er enorm mee voorthelpen.

Alvast heel erg bedankt!
Karlien

Ik geloof niet dat dit is toegestaan?

Ik hoef die filmkaartjes niet maar ik wil best meedoen. Ik ben 14 jaar en ik verwacht van een jongen dat hij lief en eerlijk is tegen mij. We moeten gewoon het goed met elkaar kunnen vinden en elkaar begrijpen en steunen. Ik ben nog nooit op iemand gevallen door zijn uiterlijk want ik word pas verliefd als ik weet wie die jongen vanbinnen is. Ik zou het leuk vinden als een jongen spontaan is en vooral om mij geeft. Ik hoop dat ik jullie hiermee geholpen heb en als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel. Liefs Mirte

Het is anoniem, maar je kunt wel kaartjes winnen? Daarvoor moet je toch wel ‘bereikbaar’ kunnen zijn?

Ik weet het wel zeker. Slotje lijkt me?

Sorry had het verkeerd begrepen maar heb de vragenlijst ingevuld! You are welcome

Reclame is niet toegestaan.

Slotje a.u.b.