Geef je mening over de forummers!

Ter aanleiding van een goed idee van duCOQUELICOT (Fabienne :’) heb ik dit topic geopent.
De bedoeling van dit topic is dat je je naam hierbij zet en je mening geeft over de andere forummers die in dit gemaakte lijstje staan.
Dus, zet je naam onder die van mij en zeg wat je van de forummers vind. :'D

1. Broodjekroket
  1. duCOQUELICOT (typ maar Fabienne, ghehge)

Broodjekroket, ik vind jou een geweldig persoon met een leuke kledingsmaak, een goed gevoel voor humor en een prachtige lach + ogen!

1. Broodjekroket: ik ken je niet, sorry. :’)
  2. Fabienne (naam te lastig, hehe): Ik vind je heel aardig, je bent vaak te actief in de Slowchat en je blog is nice. :slightly_smiling_face:
  3. KurtCobain (niet dat iemand me kent, maargoed, haha.)
  1. Broodjekroket: ik vind/denk dat jij veel humor hebt, en erg aardig bent.
  2. Fabienne(mag ik je ook zo noemen?): Jij ziet er heel vrolijk uit op foto’s dus ik denk dat je dat ook wel bent =)
  3. KurtCobain: ik ken jij niet heel erg goed, dus ik kan ook niet echt een mening geven, sorry :blush:

is het zo ongeveer de bedoeling?

lol ik ken iedereen boven me niet xD jullie zijn vast heeeeeeeele leuke meiden ^^

Zo ongeveer is wel de bedoelinge, ja. :grinning:

1. Broodjekroket had ik al beantwoord
  2. Ben ik zelf ^^
  3. Anna, ik vind je een hartstikke aardige meid met je Nirvana obsessie en je hebt een briljante humor op omegle :’)
  4. Monofoob, ik heb je een paar keer voorbij zien komen en ik vond je elke keer heel sympathiek overkomen. Op je foto in het andere topic vind ik je echt heel knap en lief eruitzien! :slightly_smiling_face:

juist ja, en dan ken je de helft van het lijstje niet :tipping_hand_man:

lang leve de ban… te lang weg geweest hier. <_<

1. Broodjekroket
    That’s me.
  2. Fabienne
    Ik vind jou echt een heel aardig persoon. Mooie lach, en altijd heel leuke outfits. Ik vind jou echt één van de tofste forummers.
  3. KurtCobain
    Volgens mij vinden anderen jou een beetje apart, maar ben je erg aardig.
  4. Monofoob
    Je lijkt me aardig maar ik ‘ken’ je niet zo goed haha.
  1. Broodjekroket. Ik heb je wel een paar keer gezien. Net op je foto vind ik jou echt geweldige ogen hebben <3.
  2. de COQUELICOT. Ik vind je een aardig meisje. Ik zie je best wel vaak posten en je komt echt aardig over.
  3. KurtCobain. Sorry, ik ken je niet =(
  4. Monofoob. Haha, ik ken jou ook in het echt natuurlijk, maar vind je een aardig meisje! =)

Dá list.
1 Broodjekroket
2 Fabienne
3 KurtCobain
4 MONOFOOB

Yeah, weer zo’n topic dat goed is voor je ego. :grinning: (Nou zorgen dat we niet naast onze schoenen gaan lopen…)

Zieafbeelding: Jou heb ik ook al vaker voorbij zien komen en je bent ontzettend gevat en humoristisch. Je hebt rake opmerkingen en op je foto zie je er echt onwijs leuk uit. Volgens mij ben je heel aardig en spontaan :slightly_smiling_face:

En, hoezo apart? Wie dat dan? :’)

jij valt op door je gebruikersnaam en afbeelding xD je laat altijd aardige reacties achter ^^

Muahaha, nu wil ik ook weten waarom ik ‘apart’ ben, en wie dat vindt. :’)

1. Broodjekroket ik zie jouw naam eigenlijk best wel vaak voorbij komen (: je lijkt me heel aardig.
2. duCOQUELICOT jij bent volgens mij echt een leuk spontaan meisje =D
3. KurtCobain kennikniet
4. Monofoob kennikniet
5.Zieafbeelding kennikniet
6. Annabanaana -------------

1 Broodjekroket ; Ik ken je niet super goed , ik heb je wel vaak gezien ( als het goed is heb je je foto veranderd ? ) En je komt best grappig over (:
2 Fabienne Ik ken jou ook niet super goed , maar ik heb foto’s van je gezien in mijn topic en in een andere en je lijkt me echt een super spontaan meisje !
3 KurtCobain Ook jou ken ik niet zo goed ;$ But I like your music taste :'3
4 MONOFOOB Ken je niet sorry.
5 FASHiONxFEVER

1. Annabanaana: Ik heb je nog niet vaak voorbij zien komen maar volgens mij ben je een heel lief meisje.

1 Broodjekroket. Ik ken je niet, maar je hebt een leuke gebruikersnaam!
2 Fabienne. Een mooi meisje met een leuke lach!
3 KurtCobain. Een ware Nirvana-liefhebber, verder weet ik het niet xD
4 MONOFOOB. Ken ik niet :3
5. Mylifeisavarage. Je lijkt mij wel aardig. Tot nu toe heb ik geen negatieve indruk gehad.
6. Annabanana. Ken ik niet :blush:
7. Fashionxfever. Als ik jouw zie denk ik gelijk aan je note xD ‘‘Modekoorts’’

1. FashionFever: Ik heb een paar foto’s van jou gezien en je ziet er echt onwijs lief uit. Dus volgens mij ben je dat in het echt ook! Bovendien zie jer gewoon megatof uit.

KurtCobain; Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit, maar volgens mij ben je niet zo’n stereotype meisje dat veel make-up draagt en vijf uur voor de spiegel staat en zichzelf veel aantrekt wat andere mensen van haar vinden. Je komt soms ook een beetje alternatief over op mij, positief bedoelt hoor! Oké, lach me uit als ik er 1000km naast zit. :’)