geeen zin in hockey

heeej mensen!
ik zit op hockey en over 10 dagen begint het weer
vorig seizoen zat ik bij allemaal leuke mensen maar nu blijven zij in de C en ik moet naar de B,
ik zit bij allemaal mensen in het team die zeg maar arrogant zijn en sommige ken ik niet ik heb er echt geeen zin in
iemand tipss voor wat ik kan doen??

xx

Dat is dan de perfecte kans nieuwe vriendinnen te maken.

Dan ga je niet.

-

dat had ik vorig jaar ook ik zat in een team met allemaal meisjes die er net op gingen en die wegrende voor de bal :I ik ben er toen af gegaan omdat ik toch al zat te twijfelen maar heb daar later vet veel spijt van gehad dus ik zou er als ik jou was gewoon opblijven er er het beste van proberen te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

-

Het wordt vast leuk. Ik kijk er ook een beetje tegenop (terwijl het voor mij nog een maand duurt), omdat ik als enige uit mijn team van vorig jaar naar de A1 ga, de rest gaat naar de A2 of blijft in de B. Maar het komt allemaal wel goed!

dankjullie wel :relieved:

Ik zit dan niet op hockey maar op handbal,
ik ga ook als enige naar B1 selectie,
waar ook allemaal ouderen inzitten ( 1 / 2 jaar )
heb ik ook niet zo heel veel zin in ,
maar ik ga er gewoon het beste van maken en ik zie wel wat er van komt!

Kijk gewoon de eerste maand aan , misschien ben je dan gewend aan die meisjes.
ik had dat namelijk van school ging naar klas waar niemand kon. Na maand was ik al helemaal gewend aan die klas ( zelfs leuker als me vorige ). Is niet hetzelfde als hockey maar altijd het proberen waard

ik zit ook op hockey, maar heb er ook totaal geen zin in!
Die trainingen vind ik altijd zo saai en vervelend! Heb er echt nooit zin om naar toe te gaan. Alleen de wedstrijden zijn leuk(L).
Maar ik ga nu naar de A, wel met mensen uit mn oude team, maar niet iedereeen, en kom ook bij die arrogante kindjes, maarjaa alsof ik daarmee omga!?

OT: Maar idd zoek gewoon nieuwe vriendinnen & anders kun je nog altijd vragen of je in een ander team mag?