Gedwongen MSN?!

Mijn pestpokkeMSN blijft mij meldingen sturen dat ik VERPLICHT de nieuwe msn moet installeren want de oude die doet het niet meer?

Maar ik hoor er zo veel slechts over, maar ik kan nu niet meer op mijn normale MSN.

What to do?! Ben ik de enige?

ik had dat ook eerst dat ik die melding kreeg
en ik had toen gedaan
en toen had ik die nieuwe msn
en die was echt slecht
toen had ik die nieuwe msn verwijderd
en die oude weer opnieuw geinstalleerd
dus i don’t know …

Ik moest dat ook, maar er is niks veranderd…O:

nee had ik ook, gewoon doen

had ik ook, msn dan helemaal verwijderen en dan een oudere versie opnieuw installeren…
zo heb ik het gedaan en hij doet het gwn normaal bij mij…

Ik kreeg het ook vandaag.
Maar ik heb het geïnstalleerd maar ik heb gelukkig nog steeds mn oude? Dus geen idee

moest ik ook doen, maar die nieuwe msn is wel beter.

Mijn Windows 7 heeft zelfs hem uit zichzelf geinstalleerd !!
de mensen die geen verschil merken hebben waarschijnlijk windows xp ?
daar kan de nieuwste niet op… ook zoon wtf momentje :stuck_out_tongue:

Nee, heb windows 7 :stuck_out_tongue:

Bij mij hetzelfde. Maar op de computer van mijn ouders staat die nieuwe, ik vind hem maar niks, die smileys zijn irritant ^^ Maar die versie krijg ik er niet meer vanaf gegooid =S

Bij mij ook, merk eigenlijk niks

Ik had het ook! Maar volgens mij is er echt niks veranderd. Ik werd echt boos toen ik dat zag, maar ik kon niet anders omdat m’n msn het anders niet meer deed ;s

Ik moet zeggen dat je best eraan went, die nieuwe msn. Ik heb er nu al geen last meer van.

Had ik net ook, maar mijne is gewoon hetzelfde gebleven…

Klopt !
Ik heb de nieuwe msn nu al een tijdje, en ben er ook al helemaal aan gewent, alleen het is vervelend dat als je gaat cammen je de andere persoon heel groot ziet xD

^ Kan je eigenlijk ook 1 webcam aan zetten? Dat heb ik nog steeds niet gevonden. :’)

Ik vind de nieuwe leuk. Mensen houden gewoon niet van verandering.
Bijv ook bij youtube, als er veranderingen zijn zeikt iedereen, maar daarna is iedereen t gewent en is t goed.

Je kan wel accepteren zonder video, dan zie jij alleen hem/haar volgens mij,

Bij mij ook!

Ik had dat ook, maar die nieuwe kan niet geinstalleerd worden op mijn pc, echt super dom, dus nu kan ik msn niet meer downloaden, want de oude doet het niet meer.