Gedumpt

Even mn verhaal kwijt;

Ik was dus een tijdje met een jongen bezig en sinds kort is dit over. Dit is al een keer eerder over gegaan omdat hij het leeftijdsverschil te groot vond. (Hij 22 en ik 17) na een week kwamen we toch weer bij elkaar omdat we het wel gewoon echt leuk hadden samen. Maar ainds kort is dit dus weer over. Alleen het rare is dat het wel heel goed tussen ons ging. We hadden elkaar al weken terug thuis voorgesteld, maakte vakantie plannen en hij zei dat hij heel erg blij met me was en dat hij echt voor me wou gaan ondanks het leeftijdsverschil. Paar dagen geleden hadden we afgesproken om deze week wat te gaan doen. Dus ik zei voor de grap tegen hem van; wel gedragen he met carnaval anders kom ik niet. En toen zei hii dat hij niet meer wist of dat wel kon doorgaan want hij had problemen?? Dus ik zei, als je er klaar mee bent zeg het dan gewoon en houd me niet aan het lijntje. Maar hij zei dat het daar niet aan lag. Ik vroeg; echt niet en hij zei nee tuurlijk niet en zei dat hij Zich nu nog niet kon binden. Toen ik zei ik van, Op wat voor manier hij dit bedoelde; dat hij zich nu nog niet wou binden en miss over een tijdje of dat hij dacht dat het toch niet “officieel” zou worden. Hij zei dat hij dat niet wist en toen vroeg ik of hij gevoel voor me had zei hij; nee ik voel niks maar ik wil wel gewoon die “flow” houden want we hebben het wel gewoon leuk samen. Maar ik g geen valse bloftes maken. Maar heb het nu dus afgekapt omdat het voor mij geen nut heeft als het nergens op doelt. Nu heeft hij me van snapchat afgegooid? En een vriend van hem stuurde mij een prive bericht of ik vanavond nog carnaval ging. Ik denk dus dat hij dat van die jongen moest vragen. Maaar goed, ik vind het gewoon een raar verhaal hoe je een par dagen terug nog kan zeggen van; ik ben echt blij met je, en bij mn moeder op de verjaardag komt met bos bloemen en dan een paar dagen erna zegt van; ik voel nis voor je. Is toch raar?

Ik sprak ook nog een andere vriend van hem en hij zei dat die jongen tegen hem ook had gezegd dat hij vet blij met me was…

Sorry voor dit veelste lange verhaal maar moest het even kwijt want vond die jongen wel echt heel leuk😬 maar als hij nu weer gaat connecten moet ik er gewoon niet op reageren toch?

Doe wat voor jou goed voelt.
Persoonlijk zou ik indd niet zo snel weer connecten.

Het klinkt meer alsof hij alleen de lusten wil en niet de lasten. Het niet willen binden heeft gewoon te maken met dat hij waarschijnlijk gewoon nog ongegeneerd rond kan kijken, wat niet verkeerd hoeft te zijn als jij er ook zo in kan staan. Maar als jij graag een relatie wil zou ik dat uit mn hoofd laten, want dat gaat hoe dan ook pijn doen dan.
Laat hem, hij is gewoon niet toe aan iets serieus. Of je vrienden wil blijven moet je zelf weten, maar als je oprecht gevoelens hebt voor hem zou ik het de komende tijd even laten zodat je die eerst kwijt kan raken voor je hem weer ziet/spreekt.