Gedumpt voor fandom

heeyy guurls,

ik ben al een paar maanden met een jongen aan het praten en ik ben hem dus echt heel leuk gaan vinden en ik dacht hij mij ook. op een gegeven moment hadden we soort van iets (we wilde het een beetje open houden omdat hij niet heel dichtbij woonde) en een keer hadden we het over idolen en ik vertelde dat ik een belieber was, toen gig hij helemaal haten en stuff en was het soort van over.

ik wil hem echt niet kwijt want ik vind hem nog steeds suuper leuk wat moet ik nu doen?

Lekker laten lopen. Als die zulk soort dingen niet accepteert is hij je niet waard.

Praat erover met hem. Als dat niet helpt, dumpen. Jullie hebben dan wel een relatie maar dit is geen reden om het uit te maken (van hem).

tnxx guurlss

nee oke maar ja dat hoop je natuurlijk niet haahah

Een vriendje zou je moeten nemen voor wie je bent.

Precies. Dus ook als je je hele kamer vol hebt hangen met posters en al naar 20 concerten bent geweest.

Hij zou je inderdaad moeten accepteren zoals je bent, maar als jij zo’n belieber bent die helemaal geobsedeerd bent door Justin Bieber, dan geef ik hem geen ongelijk lol

Dit ja.
Mijn ex maakte ook wel eens grapjes dat ik een ‘Fan girl’ was. Alleen ik ga niet verder dan idolen volgen op Instagram en Twitter. Ik zou zelfs op mezelf afknappen als mijn kamer vol hing met posters (’:

wtf, en jij maakt je zorgen over hem ? gewoon laten lopen…

Wat een eikel.
Fxck hem genoeg leukere jongens