Gedumpt voor derde date?

Ik zou dus met een jongen, waarvoor ik voor de vakantie al een keer mee uit eten was geweest, en hij had me een keer scheikundebijles gegeven, morgenavond naar de bios gaan. Ik had hem gesmst of hij mee wou, want ik wou graag nog een keer met hem afspreken. Daar reageerde hij niet op, dus de volgende dag sprak ik hem op msn. Daar waren we meer aan het flirtend grapjes maken ‘wie zegt dat ik met jou naar de bios wil? :stuck_out_tongue:’ dan dat we echt een afspraak maakten. En toen moest ik in een keer weg, en wist ik nog niet of we gingen. Dus ik had gisteren nog een smsje gestuurd, reageerde hij niet op, en dus belde ik hem net op. Toen zei hij dat hij niet kon, omdat hij college tot laat had, en volgende ochtend om 6 uur moest opstaan. Hij zei dat hij wel heel graag een andere keer wou. Maar ik kan het niet helpen, ik voel me toch van een soort gedumpt… Want denken jullie? Nog een keer proberen uit te gaan? Ik vind hem denk ik wel leuk… (alhoewel ik misschien mezelf wel dwing hem leuk te vinden, omdat ik zo graag een vriendje wil…) Hem vergeten? Ik had echt heel veel zin om met hem naar de bios te gaan, al hele scenario’s in mijn hoofd en met mijn vriendinnen over mijn kleding en zo gepraat… En nu gaat het niet door en baal ik heel erg… What should I do?

Hij kan gewoon toevallig niet.
Hij wil vast wel een ander keertje met je uit, gewoon op je af laten komen.

hem niet vergeten en proberen om je niet gedumpt te voelen! :slightly_smiling_face:
het klinkt mij alsof hij het gewoon echt druk heeft, en als hij op msn nog zo leuk doet en zelfs zegt dat hij wel graag een andere keer met je uit wil nog, heeft hij geen reden om er over te liegen hoor! zeker niet
dus probeer niet te onzeker te worden er over, het klinkt namelijk echt wel alsof hij je ziet zitten :slightly_smiling_face:

Nou, waar maak je je druk om dan? Vraag hem later nog een keer of wacht tot hij jou vraagt.

Oke… De volgende keer dat hij online komt vraag ik hem voor een datum. Weetje wat het vervelende is? Hij praat wel veel in real life, maar hij smst nooit terug en is nogal kortaf op msn… En nu weet ik wel dat irl belangrijker is, maar toch. Ik vind hele msn gesprekken met een jongen ook fijn. Hebben jullie dat probleem ook wel eens?

Ik had ooit een ‘crush’ die niet mee op date kon (was toen voor de 4e of 5e keer denk ik), omdat hij een stofzuiger moest kopen voor z’n moeder. Precies om het moment dat wij afgesproken hadden. Dán weet je dat het niet goed zit tussen jullie.

Maar ‘jouw’ jongen heeft college tot laat, moet morgen weer vroeg op én wil graag een ander keertje met jou uit. Niks aan de hand toch? :slightly_smiling_face:

^hierbove … ogosh …een stofzuiger ?! zeer origineel

Die stofzuiger is uiterst origineel.

^Lady Beetle,

Ouch, dat is idd best wel naar. Heb je daarna nog met hem afgesproken? Ik volg jullie adviezen maar op, volgende keer als hij online is vraag ik hem mee, haha! Wel voor 22 september, want dan is er nog het 2ekaartjesgratis van C1000, haha :stuck_out_tongue:

Hahaha, de smoes van de stofzuiger zal ik onthouden mocht ie mij van pas komen. :stuck_out_tongue:
Maar ik zou dat ook hebben hoor, zo’n gevoel. En ik zou me ook zo gekrenkt voelen dat ik hem ook niet nog een x uit durf te vragen. Dus wat dat betreft kan ik ook nog wel leren dat wat risico niet erg is en dat afwijzingen dr ook bij horen.
Upje dus. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Afwijzingen bedoel ik meer mee, dat iemand gewoon niet kan, da thet niet meteen hoeft te betekenen dat ie niet wil. (;

Ik denk niet dat hij nooit iets met je wil gaan doen, maar dat hij echt niet kan morgenavond. Ik zou hem gewoon nog een keertje vragen =)

Ik zou hem niet nog een keer vragen eigenlijk.
Jij hebt hem 2x gesmst, gebeld en aangesproken op msn, beetje initiatief van zijn kant mag toch ook wel?

@ Farfalla_. Helemaal gelijk. Als hij wil, komt hij wel … (:

^

Ja, maar dan ben ik weer bang dat het helemaal niet gebeurd… Ik heb nog een beetje het gevoel dat ik mezelf moet bewijzen, stom he? :stuck_out_tongue: Dat hij nog niet alles van mij heeft gezien. En misschien wil ik wel gewoon heel graag een vriendje, haha!

same problem hier, maar jij hoeft je niet druk te maken hoor.
ik wil ook zo graag een vriendje, en normaal zit ik er altijd achter aan.
maar nu heeft een jongen een keer intresse in mij
en ik laat alles maar een beetje van zijn kant komen ;p
x

Moet je niet bang voor zijn. Als jij telkens maar vraagt, komt het allemaal van jouw kant en misschien kom je dan zelfs nog opdringerig over. Als hij echt wil, vraagt hij jou. En als hij jou niet vraagt, weet je toch ook meteen waar je aan toe bent?