Gedumpt tijdens Examens

Jaa… De Gevreesde examens… loop je hartstikke te stressen spreek je je vriendje op msn… en opeens word je gedumpt… en dan snappen ze het niet dat als je zakt dat het dan ook hun schuld is.

heeft iemand misschien tips, over hoe ik me goed kan concentreren op mijn examens na dat dit is gebeurt? En… even voor de duidelijkheid… mijn inmiddels Ex zit bij me in de klas… dus ook hij heeft nu examens en moet dus morgen weer lekker tegen hem aan gaan lopen kijken?

Iemand?? Plzzz… Help??

examens gaan voor. dus gewoon proberen te leren enige wat ik kan zeggen.

Probeer jezelf een soort van te bewijzen dat je het zonder hem kunt door je examens goed te maken.
En spreek hem er ook op aan, dit is echt een naaistreek zo bij je examens.

Succes ermee

negeer hem.
is lastig maar je xamen gaat voor…
praat na het examen met hem erover.

ach ik heb hem al helemaal uitgescholden, maar het is zo’n sukkel dat die dit nu flikt… en dan nog zowat zonder reden ook :s

probeer juist hem uit je hoofd te zetten door te leren.
toen ik ruzie had met de jonge die ik leuk vond, deed ik het best goed op school. ö
weet niet hoe ik het deed…
mijn vriendin maakt t zelfde mee; haar relatie loopt stuk en ze heeft ook examens.

je moet je eroverheen zetten en je concentreren op je examens!
je laat je examens toch niet verprutsen door een jongen!!!
go girl!
x

Ik probeer me morgen ook helemaal in te zetten maar het grootste nadeel is ook gewoon dat het precies 2 vakken zijn die ik heel moeilijk vind>> Geschiedenis en Wiskunde

Laat je niet kennen, laat hem niet merken dat het je raakt dus komop en maak je examens! gewoon hem even helemaal uit je hoofdzetten, als je examens voorbij zijn kan je zo verdrietig zijn als je wilt!
als je door hem ook nog eens niet zou slagen zou het helemaal erg weze

suc6

Wat een rotstreek, sowieso is hij je niet waard. Mss moet je proberen op elk vak hoger te scoren dan hem :grinning:

leren tot je erbij neervalt, en daarna: vakantieeeee

echt lullig dat hij t net nu uitmaakt wacht dan ff fso :astonished:
maar je moet net proberen je examens heel goed te maken zodat je hem kan laten zien dat je ook kan slagen als hij zo laf doet &dat je het ook red zonder hem!

zei hij dat bdw op msn?:astonished:
xoxo

Examens gaan voor. ALs het goed is heb je je examens allang voorbereidt toch?
Doe je best, meer kun je niet doen. Wat een naaistreek trouwens.
Hoe lang hadden jullie wat?

Wat een lul. Heeft hij het via msn uitgemaakt =|

wat een lul…

Ik zou gewoon heel hard gaan leren…
Bij mij werkt dat namelijk altijd heel goed als afleiding als ik er eenmaal in zit. Proberen niet aan hem te denken hoe moeilijk het ook is!
succes!

Ik zou met hem praten.

Ja, gewoon met hem praten.
Heeft ie je geen reden gegeven?..

Maar, je examen gaat nú gewoon voor, weet zelf hoe belangrijk 't is :'3
Laat je niet uit het veld slaan door hem

leren leren leren leren!
examens zijn super belangrijk, en het zou toch zonde zijn dit door HEM, de eikel, te laten verpesten!
sowieso concentreer je je dan niet op hem, maar op de stof.

De enige tip die ik je kan geven is:
zorg dat je eroverheen bent voor je herexamen.

Het klinkt hard, maar het is zo.
Als ik wat ik begin dit jaar mee gemaakt heb, over 1 jaar zou meemaken, dan zou ik voor al mijn examens een 0 halen, serieus, liefde maakt zo veel kapot!

het spijt me, geen tips dus.