Gedumpt op msn.

Hallo,

gister ben ik gedumpt op msn. Een lange tijd deed hij niet meer bellen, niet smsen, niet vragen om af te spreken, niks meer. Ik kon niet een paar dagen wachten om het in zijn gezicht te zeggen wat ik voelde nadat ik erachter kwam dat ie loog. Dus had ik een offline bericht gestuurd op msn. Dom natuurlijk. Op de een of andere manier kon hij het niet lezen. Hij stond blijkbaar online, maar ik zag dat ie offline stond. Ik zei toen ie dus tegen me sprak op msn dat er iets was. Hij zei dat ik het ff op msn moest zeggen maar dat wilde ik niet meer omdat ik besefte dat dat niet slim was. Ik zei dat er vanalles was en dat ik bang was hem kwijt te raken. Hierop zei hij dat ie hier geen zin in had en dat hij met rust wilde gelaten worden. Maar ik praatte door, ik vertelde mijn gevoelens. Ik vroeg of er nog hoop voor ons was en hij zei ‘zie wel’. Hij zei dat ik het niet snapte en dat ik hem met rust moest laten. Toen wilde ik een datum prikken om het op te lossen en zei ik dat ik gewoon wat zekerheid wilde hebben en dat ik daarna weg zou gaan, zei hij: Come on eey, echt ben er klaar mee. (hij zij vaak in het gesprek dat ik een zeur ben). Ik dacht dat hij hiermee bedoelde dat hij het msn gesprek wilde stoppen en hij ging toen ook dus offline. Ik heb een uur keihard zitten huilen en daarna ging ik op facebook. Ik keek op zijn profiel, hij had me verwijderd en zijn status op ‘Vrijgezel’ gezet. Weer begon ik te huilen. Ik weet niet eens waarom hij nu precies het heeft uitgemaakt. Ik heb niet eens de kans gehad om erover te praten in het echt en heeft me als oud vuil buiten gezet. Ik wil heel graag weten waarom hij dit deed, maar ik weet niet hoe ik met hem kan praten omdat ik vrijwel zeker weet dat hij dit niet wil. Ik had hem nadat ik dat van facebook had gezien nog een smsje gestuurd; dat ik dacht dat we het nog zouden oplossen en of hij wat wilde laten weten. Maar ik ben bang dat ie alle gegevens mij heeft gewist en misschien wel geblokkeerd. Ik vind hem nog steeds leuk ondanks wat ie heeft gedaan. Een vriendin zei dat ik misschien aan een vriend van hem op msn moest vragen of hij wist waarom hij het uitmaakte en dat ik dan moest zeggen dat ik zou willen praten en dit niet leuk vond, zodat die vriend dat misschien kon doorgeven aan hem. Ik ben radeloos en ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, help me :’(

Het is gewoon een lul als hij je dumpt op msn.
Vergeet hem.

Sorry, dat klinkt heel hard maar het is wel zo. Een jongen die om je zou geven zou je dat niet aandoen, je kan sowieso beter krijgen.

Wet erg, maar je verdiend beter, heel laf om dat gewoon via msn te doen.

Dat zei dus iedereen, maar ik blijf dan altijd met de vraag zitten waarom hij het heeft gedaan en ik wil hem zeggen dat hij mij super veel pijn hiermee heeft gedaan. Anders kan ik het niet goed definitief afsluiten.

Zie je hem nog ? Weet je hem wonen ?

Hij woont niet bepaald op fiets afstand, wel 15 minuutjes rijden met de auto. Maar van mijn ouders mag ik niet meer naar hem heen omdat ze hem een klootzak vinden. Dus nee, ik zie hem zo niet.

Awhh, Supersneu! Ja, het is een zak, maar daarom kan ik me nog wel voorstellen dat je hem nog steeds leuk vindt!
Maar je verdient beter, veel sterkte! xoxo

Echt super zwak van hem !
Het is sws niet leuk dat hij het uitmaakt, maarja… Doe het dan face 2 face ?
Heb je hem nog op msn of niet ?

Sterkte ! xo’

Ach meis! Sterkte! Wat ongelooflijk lullig van hem.

HIJ IS HET NIET WAARD.

Geloof me, je kan beter krijgen.

Ik note je wel even :slightly_smiling_face:

Heel herkenbaar. Ik heb het 2 zomers geleden meegemaakt…Hij liet me al een tijdje links liggen en ik probeerde hem te bereiken om te vragen wat er nou aan de hand is en waarom hij niet meer wou afspreken. Dus ik stortte m’n hart uit op msn en hij reageerde amper of bot. Ik zei dan uiteindelijk : Vind je dat we uit elkaar moeten? Ik denk dat dit het beste is. Vervolgens ging hij off zonder ook maar iets te zeggen, werd ik verwijderd en geblockt. Ik heb toen 3 weken lang niks gehoord en uiteindelijk heb ik 'm gesmst of het nu echt uit is en kreeg ik gewoon ‘Ja, het gaat niet meer.’

Het is heel rot en je hebt zo’n gevoel dat het hoofdstuk niet afgesloten is waardoor je ook niet verder kan. Dus ik voel met je mee…Probeer hem misschien nog 1 keer te vragen of jullie face to face hierover kunnen praten om te kunnen afsluiten. Als hij ook hier bot of niet op reageert dan moet je je daarbij neerleggen en is de conclusie dat die jongen geen hart heeft en asociaal is.

Je verdient beter maar als je toch graag mt hem wil praten en vragen wrm hij het uit heeft gemaakt stap dan gewoon op hem af, bel bij hem aan en vraag het ij kan jein het echt niet blokeren ofso , succes!

@BettiePage: Ik wil inderdaad héél graag nog een keer face to face praten. Maar hij heeft me verwijdert op fb, waarschijnlijk op msn ook en op smsjes reageert hij niet (hij heeft nóóit btg.) Het enige wat ik kan doen dan is vragen via de huistelefoon maar ik ben dan bang dat hij ophangt. Nu wil ik mijn verhaal kort vertellen aan een vriend van hem of hij weet waarom hij het uit heeft gemaakt in de hoop dat hij het aan mijn ex verteld. Godverdomme ik wil het woord ex niet eens gebruiken, ik wilde vriendje typen.

Het domme is, een andere jongen die ik ken heeft zijn vriendin ook via msn gedumpt (was al maand eerder). En ik dacht meteen bij mezelf: dat zou mijn vriendje nooit doen! Mooi wel dus, fml.

niet zeggen dat hij je verdriet heb gedaan, hem gewoon volkomen negeren, doe alsof het je allemaal geen reet boeit. Daar heb je hem het meeste mee. Stort je gevoelens uit bij je vriendinnen (of hier).

Als je je gevoelens uitstort bij hem gaat hij zich alleen maar aan je irriteren en je krijgt toch geen antwoord op je vragen. Hij zal toch bot/kortaf/vaag reageren.

Hij is gewoon een zak en heeft waarschijnlijk niet door wat hij laat liggen, dit laat je hem pas beseffen als je hem negeert. En als hij dat niet beseft, dan niet toch? heeft hij gweoon pech gehad. Jij verliest slechts een eikel terwijl hij een meisje verliest die van hem hield, wees juist blij :wink:

@DoYouRemember: Weet je wel niet hoe moeilijk dat is? En dat helpt ook niet. Ergens besef ik het nog niet goed dat het voorbij is, want ik zag hem soms 2 weken niet.

Het uitmaken via msn is echt 11-jarigeniveau… wat een zak