Gedumpt omdat ik geen sex wilde.

Hey,
Ik had ongeveer 7 maanden verkering met een superlief vriendje.
Maar vorige week vroeg hij of ik klaar ben voor sex, en ik zei nee.
Gisteren vroeg hij het ook en toen zei ik dat ik wil wachten tot me 16e verjaardag. Hij zei dat er niks kon gebeuren en dat ik heel onzeker was.
Ik vond het niet normaal en toen zei ik dat ik gewoon nog te jong voor sex was. Hij zei toen dat het beste is dat we uitelkaar gaan, en toen liep hij weg.

Ik heb echt heel lang gehuild, want hij was altijd zo lief voor me. Ben ik nu gedumpt omdat ik geen sex wilde of iets anders?

Ik vind het egt super van je in de eerste plaats dat je egt gewoon nee zei, en als hij je dumpt omdat je geen seks wil, is het zoiezo geen goede jongen voor de eerste keer !
wees blij dat je van hem af bent, want zulke jongens kun je beter kwijt zijn!

hij is jou niet waard!

sterkte!

ik zie op je profiel ding staan dat je 7 juni 16 wordt, en jij zei dat je tegen hem zei dat je tot je 16de wilt wachten, best zielig dat hij dat in eerste niet voor jou over heeft en best zielig dat hij geen maand dan ook kan wachten:S hij is het je indd niet waard!

goed dat je nee hebt gezegt!

Zoals hierboven ook al iemand zegt: Echt goed dat je gewoon nee hebt gezegd! Als jij het niet wil moet je het ook zeker niet doen, en daarbij als het klopt dat je bijna 16 bent dan vind ik het echt belachelijk van die jongen ö.

hij is jou niet waard.

je bent beter af zonder hem.

ja echt goed van je!
hij is gewoon een eikel!
ik ken m natuurlijk niet, maar misschien had hij t dan wel uitgemaakt als je seks had gehad…&was die dus maar op 1 ding uit!

als hij je echt leuk vind en van je houd wiltie echt wel wachten, dan gaat het toch om jou en niet om de seks!

meis, hij is je niet waard. Als hij niet eens even respect op ka brengen dat jij wilt wachten met seks tot je 16de kan je hem beter kwijt dan rijk zijn!

Ik weet dat dat lastig is om in te zien omdat je van hem houdt maar zo is het wel.

zulk soort jongens zijn jou niet waard!
goed dat je nee hebt gezegt!!

T is idd waar dat zoiets je niet waard is,
maar ik weet niet hoe oud je nu bent maar je zegt dat je wilt wachten tot je 16e verjaardag denk dat er niet een leeftijdsgrens is wanneer je seks kan hebben, ik vind het wel apart dat je er op je 16e verjaardag ineens wel aan toe bent eerlijk gezegt.

Iedereen heeft een eigen grens. Ik was ook altijd van plan om na mn 15de pas seksuele dingen te doen.
Dat had ik gewoon zo voor mezelf vast gesteld.

Wat een lul trouwens.

Wauuw, echt super dat je voor jezelf bent opgekomen!
Super veel sterkte!

Zeker een lul! Jezus, sterkte meis! Ik weet zeker dat je een jongen tegenkomt die jou wel waard is!

wat een eikel!

Ik heb ooit ook zoiets meegemaakt, hij wou ook sex, en ik niet. Ik was toen 15 en ik zei dat ik wilde wachten omdat we pas heel kort samen waren en omdat ik eigenlijk 16 wilde zijn. Toen probeerde die het weer eens en zei ik nee, toen begon die 2 min later een gesprek dat ie niet zeker wist of we wel bij elkaar paste en of ie wel verliefd op me was. Toen heb ik het uitgemaakt (en ben ik kwaad weggestormt). Later heeft ie sorry gezegd, en gezegd dat ie het niet meende enzo, maar ik hoefde hem niet meer.

Nu ben ik heeeel erg blij dat ik het niet met hem gedaan heb, en dat zou ik ook zijn als ik jou was. Zo’n jongen is jou niet waard! Het is misschien nu even moeilijk maar later zul je alleen maar opgelucht zijn dat je hem kwijt bent :slightly_smiling_face:

Goed van je dat je eerlijk bent geweest, en je niet hebt laten overhalen. Hij is je niet waard meid! Wacht gewoon op de jongen die voor jou wacht :slightly_smiling_face: