Gedumpt om de domste reden

Laatmaar.

Ik vind het niet echt de domste reden, maar wel kut voor jou dat-ie je niet gelooft.

Volgens mij is het beste wat je kunt doen het laten en je mag je best even kut voelen. Het komt echt wel goed. Succes & sterkte.

Uhm jij vindt dat iemand dumpen omdat ie 2 keer vreemdging een domme reden?
Sorry dat ik het zeg, maar ik zou waarschijnlijk net zo reageren moest mijn vriendje dat doen. Je vriendje heeft gewoon geen vertrouwen meer in je, het is waarschijnlijk behoorlijk pijnlijk voor hem om te zien dat er meerdere jongens interesse tonen in jou, en jij dit toe laat.
Enja, ik weet dat je aan mijn reactie niets hebt, beschouw dit maar als een up.

ik vind dat hij het terecht heeft uitgemaakt eigenlijk.

Hij heeft het niet goed verwoord maar je bent wel 2x vreemd gegaan. Dus.

Maar heb je dan echt met hem gezoend? Want als je dat niet wil, doe je dat toch ook niet? Of gaf hij gewoon een kus?

Terecht :slightly_smiling_face:

Misschien heb je zo wel je eigen redenen waardoor je vreemdging. Dan lijkt het mij ook logisch dat hij zijn vertrouwen in jou kwijt is geraakt. Hij zal je dan ook niet meer zo makkelijk geloven. Maar heb je dan ook echt gezoend? liet je dat zomaar toe? of… zei je er wat van tgn die boy die je hebt gezoend? maar waarom ging je in de eerste plaatst dan vreemd?

Ik kan me voorstellen dat hij het na 2x zat is.
Zou ik ook zijn, eerlijk gezegd.

Ok en je had erbij gezegd tegen je ex dat je het niet wou? Maar ff een vraagje: wil niet zeggen dat jij in je huisje moet blijven zitten ofzo… wat had jij te zoeken bij die vriend van je broer?

Maar even antwoord op je vraag, doe leuke dingen met vriendinnen enzo.
Zoek zo weinig mogelijk contact me hem, zodat je even niet aan hem hoeft te denken.

dit dus…

eeeeeuh ik vind dit wel heel raar?
de eerste keer was gewoon dom van je.
Maar tegen je wil gekust worden, lijkt me nou niet echt een reden om het uit te maken?!

wat ik wel vreemd vind trouwens is dat jij gezoend werd door iemand en jij wou niet? dat is toch geen vreemdgaan? ik vind je vriend ook we een beetje vreemd

hangt der ook vanaf of dit meisje die vriend van der broer heeft uitgedaagt ofzo.
er zijn genoeg mensen die onbewust met de hele wereld flirten
maar dan wel een vriendje hebben, dus liever niet zoenen.
en niet elke jongen begrijpt dat je dan zo doet…
ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet.

Hallo je bent 2 x vreemd gegaan.
Sorry hoor, maar ik snap hem volkomen.

ja dat is ook wel waar… Nou van een kus maak ik echt geen probleem hoor … :face_with_raised_eyebrow:

maar ja ze is al eerder vreemdgegaan dus ja dan snap ik het dus wel van hem