'Gedumpt' na derde date

Hoi meiden,

Ik was aan het daten met een super geweldige jongen en ik had het idee dat alles echt super goed ging. Hij was ook blijven slapen en we hebben uiteindelijk ook seks gehad. Ik viel voor deze jonge veel te hard en veel te snel, maar ik dacht dat is oké want hij voelt het ook zo. Alle uitspraken en signalen leken hier namelijk ook op.

Opeens kreeg ik eergister een appje dat hij een ander meisje heeft ontmoet en denkt dat hij echt enorm verliefd op haar is geworden. Gevoelens kun je helaas niet sturen, dat besef ik heel goed. Maar ik vraag me wel af of onze ‘dates’ dan niets hebben betekent. Voelde hij dan helemaal niets toen hij met mij bezig was. Deze vragen spoken door mijn hoofd en aan de ene kant wil ik het graag weten. Maar aan de andere kant denk ik. Heb ik dit recht om het aan hem te vragen? Ik bedoel het is mijn fout geweest dat ik veel te snel voor hem viel. We hadden nog niets officieels en ik vraag me ook af of het mij serieus zal helpen bij het verwerken van dit alles.

Wat zouden jullie doen?

Sorry ik zie nu net dat ik de titel verkeerd heb getypt naar moet na zijn.

Ik zou het maar niet vragen en laten zoals het is. Anders word het misschien alleen maar awkward of krijgen jullie misschien wel ruzie. Maar je moet ook bedenken, terwijl hij met jou bezig was om het zo maar te zeggen, was hij ook bezig met iemand anders. Dat is mijn conclusie dan van wat ik hier lees. Zoiets heb ik ook gehad maar heb er maar niks van gezegd etc. en nu zijn we redelijke goeie vrienden. (:

Dus mijn advies: gewoon zo laten zoals het is en move on hoe moeilijk het ook is. Uiteindelijk kom je iemand tegen die wel echt voor jou gaat.

Oefff…Pijnlijk.
Snap niet dat hij zo snel voor een ander meisje is gevallen. Wel goed dat hij je het tenminste eerlijk verteld heeft. Vraag me eigenlijk af of dat hij per ‘toeval’ verliefd werd op een ander. Of dat hij met andere meiden aan het daten was.

Stel de vragen die door je hoofd spoken als je denkt dat het gaat helpen. Hij is je wel wat uitleg verschuldigd. Het leven gaat door. Probeer het snel te verwerken. Hoe moeilijk het ook is. Als ik jou was zou ik het contact afkappen. Denk dat contact met hem houden het verwerken niet makkelijker gaat maken. Hij heeft al genoeg met je gevoelens gespeeld.

Ik had niet hetzelfde als jij maar leerde een jongen kennen op Tinder en had daar hele leuke gesprekken mee op whatsapp. Op een gegeven moment stuurde hij mij ook dat hij een ander meisje had ontmoet en me daarom niks meer ging sturen. Op de een op andere dag want de dag ervoor hadden we het op tinder super leuk en waren zelfs plannen om af te spreken. Ik vond dit echt heel kut en voelde me er ook heel slecht bij dus heb dat ook tegen hem gezegd en hij heeft me na 1,5 week niet praten ook geblokkeerd of verwijderd op whatsapp.

Oke, hier heb je niks aan maar ik zou er wel naar vragen. Zou het niet aanvallend zeggen maar op een manier dat jij je er rot onder voelt. Op zijn reactie zou ik verder ook niet ingaan maar gewoon zeggen ‘‘bedankt voor de uitleg’’ oid. Zo weet je wel de reden maar krijg je ook geen ruzie ofzo.

Tja, als ik je een advies mag geven voor de toekomst: ben een beetje meer hard-to-get. Daar bedoel ik niet mee dat je hem aan een lijntje moet houden, maar jongens vinden het nu eenmaal leuk om ‘te jagen’. Moeite te moeten doen en het gevoel te hebben dat ze je moeten veroveren. Als ze je zonder moeite kunnen krijgen (met alle respect: daaronder valt zeker sex hebben op je derde date) dan hoeft het vaak al niet meer… en ik ben bang dat deze jongen ook zo’n type is

Pas het wel even voor je :slightly_smiling_face:

dit is helaas hoe natuur werkt…

Ben ik het niet mee eens. Ik zou mezelf absoluut niet als makkelijk te krijgen omschrijven. Soms dan is de situatie er naar, dat het op dat moment goed voelt.

Even een update:

Ik heb hem de vragen gesteld die ik wilde stellen en hij was absoluut niet van plan om op het andere meisje te vallen, het is gewoon gebeurd. Dit is ook na onze laatste date geweest. Het is gewoon een goeie jongen die sterkere gevoelens heeft voor een ander. Kan niemand wat aan doen. Hoe graag ik ook zou willen.

Nouja, in ieder fijn dat je toch nog antwoorden hebt gekregen. Ik zou het zelf ook alsnog gevraagd hebben, kun je het hopelijk toch makkelijker achter je laten. Sterkte ermee in ieder geval, het blijft rot.

Snap dat het alsnog balen is, maar wel mooi dat je alsnog antwoorden hebt gekregen!