Gedumpt en hij wil me weer terug.. Help!

Hee meiden!

Ik ben zo van slag… Ik had sinds 14 augustus een heel lief vriendje. De laatste tijd deed hij een beetje raar, dus ik vroeg of er iets aan de hand was. Hij vertelde dat hij het allemaal niet meer wist en maakte het uit, dat was zondag (11 nov). Het stomme ervan, was dat hij het uitmaakte over whatsapp, maar dat heb ik hem vergeven, hij is heel verlegen. Ik was heel erg in de war maar gelukkig hielpen mijn lieve vriendinnetjes met het verwerken ervan. Nu zei hei maandag tegen me dat hij dacht dat hij niet de goede keuze heeft gemaakt. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem de tijd zou geven (waarvan ik van tevoren al wist dat dat niet zou lukken van mijn kant) maar dat lukte niet echt, dus wilde van hem weten of hij het nog wilde proberen door een keertje af te spreken, of dat het nu echt klaar was.
Hij zei tegen me dat het beter zo was dus dat heb ik geaccepteerd. Wéér de volgende dag, wilde hij wat vragen op whatsapp. Of we elkaar misschien nog een keer konden zien. Ik voelde me een beetje “gekke henkie” maar ik heb ja gezegd. Tien minuten daarna zei hij dat hij niet wilde afspreken en alleen wilde zijn.

Ik snap hem écht niet en volgensmij begrijpt hij er zelf ook vrij weinig van.
M’n vriendinnen verklaren me voor gek dat ik hem nog een kans wil geven en met 'm wil praten, maar ik wil het heel graag om het uit te praten en uit te zoeken wat hem nou zo dwars zit…
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft een goede oplossing hiervoor?
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden, jullie zouden mij er heel erg mee helpen!
xxx

Ik vind het wel vreemd dat je iemand vergeeft die het met je uitmaakt op whatsapp…

Jup dat zeggen er wel meer… Maar het doe me gewoon zo een pijn om niet meer bij hem te zijn…

hmm, wacht een tijdje af, zodat jullie beiden even alles op een rijtje kunnen zetten en neem daarna terug contact op met hem of wacht totdat hij terug contact zoekt.
Praat daarna eens rustig met hem over hoe hij de toekomst nu juist ziet.
hopelijk komt het nog goed tussen jullie
en ik weet dat het moeilijk gaat zijn om hem los te laten, maar als hij echt nog iets voor je voelt, dan zal hij wel terug met je willen afspreken. :sob::muscle:

Niet mee door gaan. Hoe moeilijk het ook is, ik ken het. Je doet jezelf er alleen maar pijn bij.

je kan beter beter afstand nemen,hij maakt je nou alleen maar in de war
hij weet namelijk zelf niet wat die zelf wilt.
een aan uit relatie werkt ook niet,als hij echt iets voor je voelt doet die nog alle moeite zo niet dan weet je zelf beter.

:sob::muscle:
heel veel succes

ik krijg het gevoel dat hij nu met problemen zit waar jij niks van afweet waardoor hij zijn eigen gedachten niet op een rijtje heeft. maar goed, dat maak ik ook maar op uit je verhaal. ik vind het niet gek dat je hem nog een kans geeft, als hij nu eerlijk tegen je doet, wat je best van hem mag vragen.

ik zou toch nog maar even wachten en kijken wat jijzelf wil, natuurlijk doet het even pijn maar wil je echt bij hem zijn? Ik bedoel als hij je zo makkelijk dumpt via whatsapp doet hij dat zo weer, lijkt mij…

Kijk ik denk dus precies hetzelfde als jij… Het ging een tijdje geleden niet zo goed met z’n ouders maar dat heb ik al gevraagd… En m’n vriendinnen zeggen ook dat hij waarschijnlijk ergens mee zit, het kwam zo onverwachts!

Dankjullie trouwens allemaal… Ik hoop echt dat het goedkomt :bowing_man:

Ik denk inderdaad ook dat die jongen in de knoop ligt met zichzelf. Maar jij bent niet degene die hem uit die knoop moet halen, dat moet hij zelf doen. Je kan het misschien zeggen dat je begrijpt dat er iets scheelt, maar dat hij ook moet begrijpen dat hij niet met je voeten kan spelen. Dat je wel naar hem wil luisteren maar gewoon als vrienden. Dan kan je later nog zien hoe alles loopt.

Ik denk dat hij echt ergens mee zit en dat hij gewoon in de war is. Je kan dan dingen niet zo goed beoordelen. Ik denk dat je hem moet uitleggen dat je hem wel wil vergeven, maar dat hij met zijn problemen moet dealen eerst, omdat jij er nu een slachtoffer van wordt.