Gedumpt en gebruikt, Wat nu?

Hey meiden

ik typ dit op mijn telefoon maar ik ben jullie hulp nodig.
Ik had 7 maand lang een relatie met een meisje die 2 uur bij mij vandaan woont. Alles leuk en wel tot er veel problemen ontstonden, Ze loog over erge dingen en maakte het steeds uit. Gister dus ook weer. Dit is de 7e keer dat ze het uit heeft gemaakt.
Ik voel me zo dom dat ik bij haar terug ben gekomen die vorige keren. En ik ben ook zoo boos, Ze heeft namelijk diezelfde dag alweer een ander meisje. Ik ben zo boos en verdrietig tegelijkertijd. Want dat meisje woont nog verder weg,.Terwijl de reden dat ze het uitmaakte de afstand was. Dat andere meisje.woont meer dan 4uur bij haar vandaan!
Het vreet gewoon aan me ofzo, Nu ben ik jullie hulp nodig…

Hoe kom ik snel over haar heen?

liefs,

Okee, jij ziet je fout in, maar geef jezelf in ieder geval niet de schuld.
Zij wist niet wat ze wilde en zocht toch liefde bij jou.
Je bent niet gebruikt, want jullie zullen het vast ook leuk hebben gehad.

Wat te doen:
Haal alle nummers, feesjboek, twitter uit je telefoon en computer.
Kortom, geen enkele manier van contact of check gegevens hebben.
Dan vergeet je haar wel.
Ga lekker genieten van andere dingen.

nergeer haar, laat weten waarom je haar niet meer terug wilt (voor als ze het weer aan wil maken) en wees dan ook duidelijk. daarna gewoon proberen verder te gaan. het is eerst wel moeilijk natuurlijk maar gelukkig zie je zelf ook wel in dat ze je niet goed behandeld

de beste manier om over iemand heen te raken is om heeel veel leuke dingen te doen met je vriendinnen! Ga zwemmen, ga schaatsen (misschien nu niet het weer voor maar oké) ga winkelen, ga plezier maken! Laat zien dat je haar niet nodig hebt om leuke tijden te beleven. En zo leer je ook nog nieuwe mensen kennen!

Ga idd heel veel met vrienden om, die helpen je er wel doorheen. Ik heb wel respect voor jou, nu zo 7 keer bij haar terug komen! Ik zou denk ik niet zo’n groot hart hebben. Ze is niet eerlijk tegenover jou geweest en ze weet idd zelf niet wat ze voor partner wil. Dat moet je jezelf niet aanpraten, jij bent toch degene die telkens eerlijk is geweest? Veel plezier maken (ik weet hoe moeilijk dat klinkt ja) maar op een gegeven moment komt er wel weer een ander meisje die je nog veel blijer maakt dan deze.

Thanks ladies, Het betekent veel voor me!
Ze begrijpt de reden niet waarom ik boos ben, Ze is mij kwijt en haar vrienden nu ook door wat ze heeft gedaan. Ik hoop dat ze erachter komt dat ze fout bezig is geweest, Natuurlijk is ze niet de enige die fout heeft gezeten, Alles komt van twee kanten maar dit was niet gezond meer.

zyn genoeg andere leuke meisjes